dec 2008

2010-02-17 - 17:33:29

bilder från helgen del 1..

 

såhär blev det med några av apelsinerna!

 

 

lillan sover middag..

killarna bakar..

 

 

 

 

Efter att ha hämtata pepparkaksformarna osv så möts jag av denna syn, emilio äter degen, hehe..

 

Emilio har somnat i bilen (se båda bilderna)

 

Johan och Emilio är ute i garaget så ligger Johan på golvet och fixar med bilen, emilio pratar med honom sen blir det bara tyst så säger Johan, "Vänta, jag ska bara sätta i sista skruven så är jag klar" så reser han sig på golvet och möts av denna gulliga syn.. Johan kommer inspringande "Emilio sover" jag säger "men det kan han ju inte han är ju ute" så jag tar med mig kameran, tyvärr blev inte korten så bra men han sitter iaf på benen (översta bilden) och hänger mot dörren och sover, haha..

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 8 december 2008 klockan 11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0