Dec 2008

2010-02-17 - 17:30:12

Fastnade med håret i fönen..

Nu har jag och lillan duschat / Badat. Värmde hämtvatten till henne så han slapp vårat slamvatten, ursch.. Jag skölde självklart av mig med hämtvatten åxå.. Så har jag fönat håret och jag fastnade med håret i fönen så allt blev bara ens tor tova och jag var tvungen att slita av en stoooor tofs från håret så det ser hemskt ut.. och så har jag letat fram lite kläder, funderar på att åka in och köpa ett par leggins sen när jag kör Johan till julbordet och så kanske jag och ungarna äter ute idag, vi får se. Annars blir det köttfärsås och makaroner..

Vafan ska man köpa för bekväma kläder nu till vintern som är snyggt åxå? förslag tack!..

Kollar VBÅ nu.. Lillan sover men måste väcka henne vilken minut som helst eftersom vi ska hämta babyboy från dagis.. MISS HIM!

Nä dags att ta in hunden.. bye bye..

Emilios dagisfoton jag fick igår, så jävla söt!

 

I sin slitna ärvda (från milio) stålmannen pyamas..

 

 

Lillan tittar Playhouse disney (ursäkta röran vi bygger om).. haha

 

Florentina..

 

 

McGee..

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 4 december 2008 klockan 13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0