dec 2008

2010-02-17 - 17:26:42

Julklappar..

Nu har jag slagit in julklapparna, ska hoppa in i duschen och sen softa framför tvn en stund innan jag ska hämta Emilio. Nice.. VBÅ får jag ju inte missa så nu blire duscha snabbt. haha..

Bilder kommer sen, LOVAR!

Skrivet av Maddeliix 3 december 2008 klockan 12:21

Idag är jag på G..

Känner mig helt på G idag, dock vääldig trött men jag tror ärligt jag kommer få leva med det läänge.. Iaf under småbarns-åren.. hehe..

Idag har jag hunnit, få upp Emilio som inte ville vakna, klä på honom, klä på lillan, kört Emilio till dagis, diskat det berget av disk vi hade (trots diskmaskin :S), städat Emilios rum som såg ut som ett vrak haha, lagt lillan, matat lillan två gånger, städat köket, städat iordning resten av huset, bäddat sängen och städat sovrummet.. Ja det är säkert nått mer men minns inte, hehe.

Har precis satt mig ner efter allt, lyssnar Latin Kings och ska slå in julklappar tänkte jag.. Iaf dom vi är klara med vilket är Emilios och Lillans , hehe..

Fick hem Emilios dagis kort idag, GUD va gulliga! smälte!.. Han är ju bara fööör gudomligt söt!..

Ska ladda upp bilder som jag lovat men jag gör det när jag är klar med julklapparna. dags att vara effektiv igen!

Skrivet av Maddeliix 3 december 2008 klockan 11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0