Blandat jan 2009

2010-02-17 - 18:13:33

Vikt!

Riktigt smala ,inget "extra kilo" ska få finnas på deras kropp. Dom får "ångest" när dom ätit och ångrar att dom åt si och så mycket.
I duschen stirrar hon ner på sin "tjocka" mage och vill bara skära bort allt fett.
När hon kliver ur duschen går hon förbi spegeln.
Hon är inte nöjd med vad hon ser.
Magen är så stor med irriterande "Love handles"
, hennes lår är så stora och tjocka
och hennes armar och axlar ser "manliga" ut.
Hon vill vara smal och fin som '"alla andra".
Desperat svälter hon sig och pillar i maten.

Skrivet av Maddeliix 15 januari 2009 klockan 14:35

Jag mår inge bra..

Fan va jag är trött.. Jag är såå trött men fortsätter jag sova nu hinner jag inte med något annat. Vill såå gärna upp till skhlm men jag orkar verkligen inte och det stör mig. Jag orkar alltid shoppa egentligen!..

Pratade med Johan nyss åxå.. Dom slutar som vanligt, tråkigt!..

Fan jag är så hungrig hela tiden, försöker ju hålla en slags "Madde diet" men asså detta går inge vidare. är för hungrig hela tiden och har inte lusten att äta ens för jag måste äta så tråkig mat!..

Ska checka om Micaela vaknat sen hoppa in i duschen sen ut med hunden på lång promenad sen kanske jag mår bättre!

Skrivet av Maddeliix 15 januari 2009 klockan 14:18

Nu är jag trött

Nu ska jag sova. over and out! byebye!

Skrivet av Maddeliix 15 januari 2009 klockan 11:34

Jag måste bara skryta lite..

Fan, jag måste få skryta.. Min dotter är ju skitsmart! (jag tycker det iaf) hon har ju den där giraffen med 3 bollar från Fisher Price och nu tog jag fram den för andra gånger som hon får leka med den själv annars är emilio där och bråkar, hehe. men iaf bollarna ska ju in i munnen på giraffen och helt plötsligt när jag tittar åt hennes håll så försöker hon trycka in bollarna där, VISST är hon duktig? Hon är ju bara 8 månader.. Men det ä'r ju lite trögt att få in dom där så då lägger hon dom i rännan till sist och låter dom rulla ner som dom ska och så tar hon dom när dom kommer ut. Jag är SÅ imponerad. För er kanske det låter som en skitsimpel sak men jag är som sagt jätte imponerad..

Jag skulle vilja åka till skhlm idag och shoppa lite *tackar sussi för tipset* men jag får se.. Jag är så trött så skulle behöva vila när Micaela vilar..

Micaela har förresten kommit på "busiga blicken" hon flinar stooort sen kisar hon med ögonen och tittar upp mot mig. Haha, hon gjorde det igår åxå.. Nästan exakt som Emilios "busiga blick" fast han kollar lite neråt först. MINA UNDERBARA BARN!..

Ungarna somnade inte förens vid 23 igår, Eller Emilio somnade kanske 22.50 och Micaela 23.15.. Johan gick och la sig redan vid 22.. Men jag som aldrig kollar "A shot at Love With Tila Tequila" tittade faktiskt på det och har fastnat. Helt fel eftersom jag vill sova vid den tiden så vi får se om jag börjar följa det eller inte.. Alltså egentligen suger det men dom är bara så patetiska så det är kul att titta, haha..

Måste verkligen köpa en TV åt emilio för här äger han TVn, han v et ju hur man sätter igång DVDn och filmerna så han sätter igång Pippi & Teletubbies omvartannat.. Så jag har tittat TV (alltså TV inte film) ca 2 timmar på typ 1,5 vecka eller nåt, hehe..

 

Skrivet av Maddeliix 15 januari 2009 klockan 09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0