Bilder utgång feb 2009

2010-02-17 - 20:34:38

Bilder - Från i lördags..

Såg nu att bilderna på oss från i lördags kommit upp så lägger upp några här.. Jag VET jag ser sliten ut.. Men det var jag åxå efter endast 4-5 timmars sömn den natten och en otroligt intensiv dag..

 

Jag, Becca, Angelica, Elin

Angelica & Becca..

 

Elin & becca..

 

Elin & Tommy gör något.. Haha!.. Tommy var en aning för full redan där..

 

Jag hemma hos Elin..

 

Jag & Becca.. Jättefin bild på oss tyckte jag faktiskt!

 

Vi alla, jag gör dock nån konstig min & håller slaviskt i cidern..

 

Innan Åååleeerys.. Haha!

 

Elins klassiska min. Jag skålar tydligen..

 

Jag ser rätt puckad ut men var inte beredd på att fotas vid ett toabesök , en krock i dörren blev ett foto. hehe..

 

Vet inte riktigt var vi va när detta kort togs.. hehe..

 

 

Angelica hade kul.. Hehe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 9 februari 2009 klockan 13:49

Semla?

När är det semlans dag eller vad det heter? fettistisdagen eller nåt?

Är sjukt sugen på semlor men försöker hålla mig ifrån sååå mkt grädde, haha..

På lördag är det iaf alla  dag och då ska jag ha bakat nåt gott.. Som ursäkt för att få äta allt möjligt.. Kanske blir det kexchokladpaj? Eller så blir det Mervis chokladbottnar med nått fluff och bär.. mums..

Jag ska ha stor bakdag imorrn eller på onsdag så om nån vill komma över då så hör av er , hehe..

Skrivet av Maddeliix 9 februari 2009 klockan 11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0