Bilder + shopping september 2008 5

2010-02-12 - 10:17:42

Va tusan...

Idag har vu hunnit med e hel del, imorse åkte iaf Emilio & Johan på babysim trots Emilios öroninflammation men han fick inte doppa huvudet.. Måste fasiken be läkarna om vi ska sätta in såna där rör i Emilios öron för han är JÄMT sjuk stackaren.. Just nu sover Emilio för andra gången idag, han blir helt slut och gnällig och vägrar äta utav medecinen..

Men iaf när dom va iväg så passade jag på att vila en timme sen gick jag upp och städade resterande delen av huset och plockade ur diskmskin m.m. Skönt!. Nu är det bara stora badrummet kvar men det vägrar jag göra för jag använder inte det mer än till blöjbyten..

Sen åkte vi in till tälje och fixade massa.. Och så åkte vi till Johans föräldrar och fikade, tog med en rabarber & jordgubbspaj till dom som jag gjorde häromdagen, den var uppskattad!..

Nu är vi hemma och Johan sorterar massa saker, han kom in från garaget nyss där han slipade fronten. jag sitter här och är helt slut. Men skulle ju ha bakat idag så funderar på att kanske starta med det men jag vet inte, har ingen lust..

Men ja, va tusan ska jag göra med falukorven vi ska äta idag? Förslag?

Nä skriver mer ikväll.. babaj..

pajerna jag gjorde häromdagen. MUMS!

Skrivet av Maddeliix 6 september 2008 klockan 16:27

Sent..

Blev sent med middagen idag iaf för vi skulle ju kört en diskmaskin innan så när jag tror den är klar så går jag ut i köket för att göra mat så visar det sig att Emilio stängt av den så det var bara vänta 1 timme tills den vart klar.. suck.. men jag hann städa största delen av huset, hehe..

här kommer bilder sen ska jag faktiskt titta tv.

jackan.. (dock en väldigt orättvis bild mot jackan)

 

Lillans kläder, gulligt va?

 

Lillan 4 månader!

 

Nej han ska inte slå henne, han klappar , hihi.

 

gårdagens outfit! Snyggt?

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 5 september 2008 klockan 22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0