Bilder september 2008 9

2010-02-12 - 15:06:33

Ville bara...

... säga GOD MORGON!

Har vart en jobbig natt och en seg morgon men nu är åtminstonde jag och Emilio uppe sedan ungefär en timme tillbaka.. Lillan ligger och jollrar i sängen, antar att hon vill ha mat och en ny blöja strax..
Johan åkte till jobbet vid 6-tiden, jag var uppe och pussade och sa hej då sen gick jag och la mig en stund igen, skönt!..

Idag händer det inte mkt för Johan tog bilen med bilbarnstolarna men Emilio behöver ändå vara hemma idag och så även jag eftersom vi fortf är sjuka.. Emilio verkar frisk men tror bara det är antibiotikan som får honom att verka det.. Efter 3 dagar skulle han vara smittofri så det är väl idag eller imorrn. Får se om jag tar honom till dagis nåt i veckan eller om han får vara hemma, får se hur han är.. Roligare på dagis för honom än hemma..

Nä nu kommer lite gormorron bilder från oss..

 

Nej jag är inte flottig i ansiktet det är MB dumma uppladdning som gör att det ser ut så.. *suck*

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 22 september 2008 klockan 09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0