Bilder september 2008 9

2010-02-12 - 15:12:57

Dagens..

Idag sedan jag skrev sist har det väl inte hänt så mkt, var ute igen när Emilio vaknat, gick då en liten kortis sen lekte vi lite på tomten.. Hade jätte mysigt!.. Sen kom vi in då kollade vi lite tv sen dök johan upp i dörren så vi åkte och handade mat sen badade dom och jag gjorde maten, fläskkottletter med pommes & bea.. Mums..

Fast nu är klockan halv 9 så nu är det strax dags för oss alla att sova för jag tänkte att jag ska upp samtidigt som Johan typ halv 6.. Så vi får väl se hur det funkar. Annars blir jag så grinig på kvällen för att han vill lägga sig men inte jag.. hehe..

Nä dags för en snabb-dusch sen sova..

Natti natti!

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 22 september 2008 klockan 20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0