Bilder september 2008 8

2010-02-12 - 14:49:57

Jag, vilken är bäst!

Vilken av dessa är bäst?

'

 

 

 

 

Vilken är bäst?

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 14 september 2008 klockan 23:36

Dagen.

Idag blev dagen fram till 12-tiden bara skit. Som varje dag typ. Men sen gjorde jag mig iordning och försökte sminka mig snyggt men det blev väl sådär.. Sen åkte vi runt lite och sen åkte vi till min pappa och hälsade på, Emilio fick åka flakmoppe bl.a , haha..!..

Sen efter 2 timmar åkte vi hem och jag började betala in några räkningar sen gjorde jag mat, min köttgryta, GOTT!..

Sen åt vi och sen har vi alla myst framför tvn, eller Emilio lekte här, haha..

nu sover ungarna och jag pratar me Mickis på msn, imorrn kväll är det barnkläders party hos Anna, det ska bli kul! Kanske hittar nåt fint åt ungarna..

Här kommer lite bilder åxå..

Tack för alla kommentarer, blir så glad!..

Bild från igår när vi myste skogsmulle!

 

 

 

 

Syskonen

 

Milios får morgonvälling ute i solen, myspys med pappa..

 

Lillan

 

Och så knäppa mamman..

 

Gårdagens outfit med jacka & väska. Påväg ut. Vad tycks?

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 14 september 2008 klockan 23:23

Bilderna jag lovat!

Emilio ganska arg

 

Kollar om nån hör och ser att han är arg

 

Såhär ser man ut när man ser att nån tittar!.. Haha sötnöt!

 

 

killarna klipper gräset!

 

Och tjejerna myser inne. Ber om ursäkt för hur jag ser ut, höhö..

 

Mammas flicka..

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 13 september 2008 klockan 23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0