Bilder september 2008 7

2010-02-12 - 14:47:04

Fan va dålig jag är!

Nu har jag inte uppdaterat på nåt dygn eller är det två? Dåligt utav mig men igår var jag så trött så det blev aldrig av, var massa bråk här hemma och jag tappade lusten för ALLT så ber om ursäkt till alla jag skulle hört av mig till igår men kvällen igår blev bra och mysig och även denna dag, hihi..

Imorse vaknade lillan jätte tidigt för hon är förkyld igen, suck.. men iaf sen efter nåra timmar så gick johan upp och jag fick sova en stund medans alla andra gick ut sen kom johan in och väckte mig för han eldade i tunnan ute och emilio bråkade, haha.. Så vi tog ut hamburgare, hamurgebröd, dressing, ketcup, lök, gurka och saft så gjorde vi maten ute, hehe. Riktigt skogsmulle mys men I LIKE IT!..

Sen kom vi väl in runt 1 tiden och då somnade Emilio och lillan direkt och sover fortf men är på G att vakna.. Jag har fått ont i huvudet, Johan ligger i badet och jag ska duscha strax sen vetefan va vi ska göra.. Förslag?

Jag ska köpa 2 buggysnuggle till vagnen hade jag tänkt, har satt sittdel till lillan nu för hon sitter gärna men är det för tidigt kanske?

Dåligt med kommentarer jag börjar få, dåliga ni. trots att jag skriver hos er, fy fy..

Japp Fredrika jag hör av mig ang barnvakt, hihi.. TACK!..

Kram på er. bilder kommer under kvällen men här är ett smakprov!

 

 

 

Buggysnuggle

Skrivet av Maddeliix 13 september 2008 klockan 14:30

Pling plong..

Nu kommer bilderna..

Påväg till dagis..

 

Lillan myser med katterna

 

Överlycklig i babygungan, hihi..

 

Lillan hyyypersöt!

 

 

 

 

 

Lillan ser ut som ett troll första gången hon smakar mat, man kan inte alltid ligga på topp.. Hihi

 

 

Fler bilder kommer imorrn, natti natti!

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 11 september 2008 klockan 23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0