Bilder september 2008 6

2010-02-12 - 10:18:53

Fan..

Jag har verkligen ingen energi längre. vill bara sova bort allt ont!.. Åh!..

Ärligt talat, orkar inte lägga upp bilder idag. Fan då vill ju lägga upp men pallar inte föra över och hålla på.. Får bli imorrn..

Dumlemuffins är iaf överskattat, har hört så mkt bra men sååå bra var det väl inte? Eller jo gott som fasiken var det men min kladdkaka var minst lika god.. Hehe.. Gjorde cupcakes av dumlemuffins och rabarber/jordgubbs muffins. Johan älskade dom, Emilio tyckte väl sådär om dom..

Imorrn ska jag äta potatis om nån är intresserad, kom på nu bara hur sugen jag är på potatis.. Då ska faktiskt lillan få smaka för första gången åxå.. Roligt!

Skrivet av Maddeliix 7 september 2008 klockan 23:06

Cupcakes.

Åh idag har vi åxå hunnit med så mkt. Känner mig rätt nöjd!..

Imorse var jag jävligt seg på att kliva upp men det har sina orsaker men kom utt till slut iaf då gjorde Johan frukost och jag gjorde mig iordning, matade lillan osv.. Sen åt vi sen tittade vi tv en stund. Sen drog vi in till stan och köpte mer tapetklister och lite påfyllning till kylskåpet..

Så när vi kom hem efter några timmar så började Johan elda med Emilio, jag och lillan gick in. Hon fick äta lite sen började jag städa IGEN.. Fan gör jag inget annat än städa? Nä men ärligt här blir det stökigt på nolltid! det är helt sjukt!.. 
Sen iaf började jag baka Dumlemuffins och Cupcakes, som jag längtat att göra dessa under, höhö.. Det tog sin tid men nu har jag gjort klart allt, ätit middag (varma mackor) och städat köket efter bombnedslaget efter baket.. Strax ska vi nog smaka alla godsaker och då kommer jag med resultat, kommer även lägga upp lite bilder från bakningen , hehe..

Nä nu är det dags för reagge mys sen muffins..

Kommer tillbaka sen!

 

Skrivet av Maddeliix 7 september 2008 klockan 19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0