Bilder oktober 2008 1

2010-02-16 - 18:14:04

Shoppat!

Idag åkte jag och barnen in till stan för jag behövde ett par uggs, har bara gympadojjor och stövlar här hemma och igår eftermiddag slog jag typ sönder min lilltå helt så kan inte gå ordentligt och då var uggs ett jävligt bra alternativ eftersom jag ändå skulle köpt dom sinom tid.. Blev ett par svarta eftersom jag har sååå stora fötter såg dom beiga ut som jätteskor på mig, hehe..

Sen handlade även världens finaste mössa till mig, Johan tyckte väl sådär but i love it!.. Ska lägga upp allt på kort ikväll eller imorrn beroende på hur lillans förkylning artar sig för nu är hon riktigt hostig IGEN!.. Trodde det var påväg över men nää..

Köpte även en varsin mössa till ungarna, en hello kitty till Lillani och en svart med tryck på till E, super gulliga. Sen fick även L ett par jätte söta skor/mysskor , såå gulliga. Även det kommer upp på bild under kvällen/morgondagen..

Sen gick vi förbi Johan på jobbet och gav honom lite pussar och hälsade på några av hans arbetskamrater.. Sen blev det hemfärd men eftersom E var så hungrig och så även jag stannade vi i driv-in på Donken.. E fick ett fyrpack.. Sen dess har vi inte gjort mkt här hemma, Just nu sitter E & J i badkaret.. Hihi..

Nä dags att göra nån nytta.. Puss hej!..

Är det bra att jag börjat blogga igen tycker ni?


supergullig bild på Lillani, rosig om kinderna och riktigt mysig!

Från i lördags på babysimmet.. Pappan trött? Ja! Sonen glad? Ja!

Skrivet av Maddeliix 8 oktober 2008 klockan 17:37

Önskelista nr3

Vi tar Min önskelista i detta inlägg!

- Presentkort på h&m
- Presentkort på ikea
- Money, money, money!

Denna lista kommer säkert åxå uppdateras MÅNGA gånger innan jul!

Skrivet av Maddeliix 8 oktober 2008 klockan 17:14

Önskelista nr2

Vi tar Lillanis (Micaelas) önskelista i detta inlägg!

- Nya kläder, speciellt snygga Jeans som väljs ut av mami (här åxå)
- Påslakan-sett (till hennes stora säng)
- Överkast
- En cd-spelare
- En rosa vagn
- Mkt fina kläder (presentkort helst eftersom mami är kräsen)
- Möbler till nya rummet
- En rosa MAM nappflaska (såndär bred fin)
- En fin filt, typ nåt prinsessaktigt på

Denna lista kommer säkert åxå uppdateras MÅNGA gånger innan jul!

Skrivet av Maddeliix 7 oktober 2008 klockan 16:05

Önskelista..

Ninett hade nåt smart, en önskelista i bloggen.. Kanske nån man känner läser den och tycker att jag vart snäll i år.. haha..

Vi tar Emilios önskelista i detta inlägg!

- Nya kläder, speciellt snygga Jeans som väljs ut av mami
- En tripp trapp matstol
- Nytt påslakan-sett
- Överkast
- En cd-spelare
- En mini-tv med DVD
- Vägglampa som passar med hawaii-temat i hans rum
- En snygg Jacka som väljs ut av Mami

Denna lista kommer säkert uppdateras MÅNGA gånger innan jul!

Skrivet av Maddeliix 7 oktober 2008 klockan 15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0