Bilder okt 2009

2010-02-17 - 23:32:21

Lugn & ro..

Sådärja, nu har jag ätit frukost i lugn och ro, härligt!.

Lämnade barnen på dagis idag liiite tidigare än vanligt för dom har fotografering, mina pärlor.. Längtar tills man får korten så jag kan ha dom nya korten på bilnyckeln istället för det gamla, dom ändrar ju utseende väldigt mkt under ett år, fast dom är ändå lika söta..

Idag blir det lite plugg med allt möjligt, har rätt mkt i skolan just nu, dock är vi nästan klara med grupparbetet, det är jätteskönt.. Ska bara på två studiebesök på en Waldorf skola och en Waldorf förskola.. Sen är det redovisning..

Provet i MSK häromdagen gick inte alls bra, lite tråkigt. Men jag kände det på mig, mådde inge bra alls och var jättetrött men det kommer fler chanser på bra betyg (iaf en chans) då ska det gå bättre.. Nästa vecka har jag prov i psykologin, hoppas på att det går bra iaf.. Sen har jag även inlämning på historian (inlämning 3) som jag tänkte börja med idag.. Ja så fortsätter det..

Har egentligen inte så mkt att skriva..

Tänkte lägga ut tre bilder iaf, vet inte om jag haft dom ute förut men jag älskar dom..

 

 

Skrivet av Maddeliix 1 oktober 2009 klockan 10:02
Postat av: mimmi

vad fina dom är barnen :) när är minsta född? min föddes 6 februari tänkte om dom var lika gamla? :) kul att äldsta pojken din har samma klädstil som min ;);):P och samma på bebiskläder.. vi har grymt bra smak :D

2010-10-25 - 10:48:45
URL: http://mimminicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0