Bilder okt 2008

2010-02-17 - 16:17:00

12 000:- fattigare..

Var ett tag sedan jag skrev men har inte haft lust, har ledsnat på allt och alla i princip. Er som sms:at osv, jag ber om ursäkt men jag orkar inte just nu!.. Ni som verkligen är mina äkta vänner förstår det åxå..

Nu är jag iaf 12 000:- fattigare men ungarna är rikare, satte in pengar på deras sparkonton idag och så betalade jag av en räkning.. Skönt!.. Köpte även ett par matchande vantar till min mössa så det blev nice, tänkte ha köpt halsduken men vet inte än.. beror på vad man ska ha för jacka i vinter..

Var och hämtade ut luftmassemätaren till bmwn idag åxå så nu fungerar bmwn igen.. Skönt att slippa låna en andre bil, måste ju alltid ha två..

Kollar just nu Hannah Montana , Me like Haha.. Lillan är på skithumör.. Men orkar inte skriva mer nu men kommer lite bilder på mig och Lillani och en på Milio!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 21 oktober 2008 klockan 18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0