Bilder Juli 2008

2010-02-12 - 09:11:39

Lite olika hårfärger på mig..

Här Helena kommer lite bilder på när jag har lugg men med olika hårfärger , alla andra bilder från några år tillbaka ligger i pappas dator så dessa är väl en aning fjortisvarning på men som sagt sedan några år tillbaka, höhö..

det är min vanliga hårfärg och sen med liite lugg... som jag klippte själv, vilket syns, hehe..

 

 

HELT misslyckad färgning men det skulle ha blivit blont och även där med lite självklippt lugg + ganska kort hår med lite etage klippning..

 

Här med svart hår och lugg..

 

 

Jag ser helt mongo ut med det är röd/svart hår tror jag fast mer rött och sen FAKTISKT frisörklippt lugg..

 

Dessa två bilder (ovanför & nedanför) är längden jag försöker spara till..

 

 

och där är jag i svart hår utan lugg..

 

 

NÅ folk vad tycker ni? hehe

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 31 juli 2008 klockan 15:34




söta, eller vad?

Mina älsklingar ännu en gång..

Lillan när vi myste imorse..

snutten med sin snutte, hihi..

 

Alla bilder med lillan i röd/vita klänningen är från igår, så söt!

 

 

 

Hihi så söt igen

 

 

Emilio 4 månader på denna tavla..

 

 

 

Påväg till farmor & farfar..

 

Nä dags att mysa en stund med lillan sen hämta Emilio..

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 31 juli 2008 klockan 13:12




Vad ska jag skaffa för frisyr och vilken färg ska jag ha på håret?!

Ska klippa och färga håret om nån vecka men behöver er hjälp.. Funderar på det gamla vanliga; svart och klippa lugg men har inte riktigt fått tillbaka den smala formen på ansiktet..

här kommer en bild så ni ser hur jag har nu och kan komma med förslag vad jag ska skaffa..

Skrivet av Maddeliix 31 juli 2008 klockan 11:13

Så här ser jag ut efter 2 barn

Ser rätt okej ut men tyvärr är det ju inte så "fast" som man skulle vilja ..

sen ser man ju LITE smalare ut uppifrån när man tar kort men svårt att ta ett rakt framifrån själv.. hehe..

 

Åh, märks det att jag har långtråkigt?

Skrivet av Maddeliix 31 juli 2008 klockan 10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0