Bilder jul 2008

2010-02-17 - 17:47:45

Lite bilder igen då..

Lovade ju er bilder häromdagen men har vart så jääävla trött så jag har verkligen baraa orkat med måsten och dega.. Men ska slänge upp lite bilder nu iaf medans killarna är i badet och fröken sover.. Men först ska jag väl skriva lite åxå innan jag blir för trött för det (har ju redan råkat radera allt en gång så jag är lagom glad).. Men iaf, på annandagen (läs: igår) så var jag eller ska jag säga hela familjen iväg på mellandagsrea, det gick ju som vanligt, Emilio började strejka i första affären men tre affärer hann vi med H&M , KappAhl och Lindex, hade ju velat Gina och Cubus åxå.. Men iaf köpte kläder åt ungarna, speciellt Micaela eftersom det inte fanns så mkt för Emilio.. Sen åkte vi och mötte bror min, bytte julklappar sen blev det hemfärd, Johan och jag började fixa och dona lite, åt lite mer julmat, MUMS!.. Sen på kvällen blev det UFC 85 Bedlam liksom dagen innan och så även ikväll.. Det är alltså kampsport, ME LOVE!! Kan verkligen rekomendera tv400 sport ikväll från 22-01 typ..

Idag har vi bara tagit det lungt hemma, städat och fixat, Johan har spacklat och slipat sen var vi iväg på Willys sen drog vi iväg till etts tälle där vi alla gick istället för att ut och gå här hemma, nice nice. Tog lite kort men dessa kommer nånannan dag typ imorrn eller så..

Ska även skriva vad alla fick i julklapp åxå, eller inte allt men endel..

Jag & Johan fick:
- Pengar
- 2000:- i presentkort på K-rauta
- 1000:- i presentkort på Stadium
- Brandsläckare (som vi veeerkligen behövde eftersom AntiCimex begärde det)
- Strykbräda & strykjärn..
- Choklad

Av Johan fick jag:
- Trisslotter (10 st om jag minns rätt)
- Pengar så jag kan pierca mig
- Underkläder (skiiitfina)

Av mig fick Johan:
- Recidence 2 (stavas?) som kom ut typ nyss som han sååå gärna ville ha.. han blev som ett barn vill jag lova..
- Rakapparat
- Parfym (som dock är försenad med posten)
- nyckelring med UVlampa som han behövde.

Emilio fick BLA:
- Kläder
- Trailer med bilar
- En "synth" från babyland med massa rolig musik (bästa julklappen enl honom)
- Radiostyrd bil
- Duplo
- Kaplastavar
- Massa andra leksaker bla, bilar, en mobil från fisher price osv osv..
- Böcker
Och massa till som vanligt. Bortskämda barn! Haha!..

Micaela fick BLA:
- Kläder
- En pingla från brio, perfekt att leka med och bita i och plinga med, haha..
- En träbok
- Giraffen från fisher price med 3 bollar
- En ASmysig filt
Och massa där till..

Här kommer bilder:

Kollar in vad tomten kommer med i säcken, haha..

 

Här är en morgonbild där Emilio öppnar första julklappen som dock gick sänder.. Men äh så mkt som han fick så var det bortglömt innan tomten kom..

 

Här ser vi tomten komma med sin lyckta och julklappssäck..

 

Micaela mammas lilla tomte..

 

Tänkte först censurera mig och ni förstår varför men jag måste ju visa mitt rätta jag, haha.. Ful och nyfiken!

 

 

Tomtenissan..

 

 

 

 

 

 

 

God jul mami & papi önskar the kids.. Haha.. ja ni hajjar. och detta är bara en MINI del av hur rummet såg ut när barnen lagt sig..

Nä nu är MB segt, dags att gå..

 

 

Skrivet av Maddeliix 27 december 2008 klockan 19:41

Vill ladda upp bilder..

Datorn håller på att dö (batteriet) så det blir snabbskrivning och så många bilder jag hinner, resten kommer imorrn eller senare.. Ska avar bättre på att skriva gott folk... Jag lovar!.. är det någon som förresten vet när H&M rean börjar imorrn? 8,9 10?

Jag drömmer så skumma drömmar nu om nätterna, kanske är det sant? Måste ta reda på sanningen snart!..

Jäjä här kommer bilder..

Christmas CupCake´s, dock inte så jävla läckra.. Haha

 

Granen med julklapparna inte tomten kom med..

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 25 december 2008 klockan 23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0