Bilder jan 2009

2010-02-17 - 18:08:54

Phuh!..

Nu är jag helt körd!.. Trött som vanligt! Hehe..

Johan kom hem från jobbet då fick Emilio öppna sina paket som bestod av böcker, kläder, en boxningssäck med boxningshandskar, en vektygslåda full med verktyg och hmm kanske inte var nåt mer, haha... Han blev överlycklig för allt utom kläderna, men vad hade jag väntat mig?!..

Bilder kommer imorrn på det tror jag, blev inte så många bra kort eftersom paketen slets upp på ca 2 min och sen försvann ungen med leksakerna.. Haha!..

Sen åkte vi till donken så jag kunde få mina hot wings jag har tjatat ihjäl mig på, sen hämtade vi bilen och åkte hem.. Sen väl hemma har jag stekt kycklingen vi skulle ätit idag så den är klar tills imorrn så behöver jag bara göra couscousen då, skönt!.. Nu har jag precis gjort chokladpudding, Micaela tittar Teletubbies och hon ÄLSKAR det!.. Sitter och skrattar & klappar händerna.. Så söt!. Killarna ligger i badet, eller är påväg upp låter det som..

Idag tycker jag att jag vart en jävel på att uppdatera mig eller vad säger ni?

Imorrn vet jag inte vad som händer, ska väl egentligen in och boka tid för tatuering och planera lite hur vi ska göra klart den men vi får se hur mkt jag orkar!..

Ska ju pierca tungan den 22a så jag hoppas jag kan få tid för tatueringen samma dag..

Micaela för några dagar sedan.. Hihi..

 

 

Gumman när hon ska äta..

 

Bye bye!.. Mer bilder ikväll eller imorrn!. har ju massor.. (om ni undrar varför det är mer kort på micaela än vad det är på emilio så är svaret enkelt, hon sitter still inte han).. haha

Skrivet av Maddeliix 12 januari 2009 klockan 19:54

lite fler bilder..

förra inlägget hakade sig så here we gooo!

 

häftigt kort bara..

Så trött blir man av att bli firad.. hihi..

 

öppnar paket igen..

 

 

Jag åxå igen!.. Hehe.. EGO!

 

Lyssnar vad morfar säger..

 

 

sötnos för nån vecka sedan..

 

 

Skrivet av Maddeliix 12 januari 2009 klockan 16:16

Pics...

bilderna jag lovade..

 

En tjurig liten kille på snowracern.. eller snarare ledsna!..

En gladskit med sin giraff..

 

 

 

 

Jag..

 

 

Glaaad!

 

 

Skrivet av Maddeliix 12 januari 2009 klockan 16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0