Bilder feb 2009

2010-02-17 - 18:34:42

Bilder..

Fan jag hade endast tagit några fåååå bilder sedan sist så nu ska jag börja fota lite mera igen.. Har helt tappat lusten för det mesta.. känner mig bara hängig & trött konstant.. Ska börja med alla vitaminer igen så jag kanske orkar med liiite mer åtminstonde..

Idag vet jag inte vad det blri för mat, har ingen ork.. Har bara käkat två fullkornstortillabröd idag men lite Omega3 smör, är varken hungrig eller sugen på nåt.. Det bara snurrar i huvudet & magen..

Jäjä dom få bilderna kommer här..

 

 

 

 

Här är jag men nya kläderna , leggingsen & polotröjan, glömde bort att ta kort så hann inte be Johan ta det i lördags så tog själv och ja det blev skitsuddigt och jag vet inte vad jag gör för min..

 

Skrivet av Maddeliix 2 februari 2009 klockan 15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0