Bilder feb 2009

2010-02-17 - 20:57:04

Egoo..

vill vara lite ego.. ska hämta Emilio strax men funderar på att ta en liten promenad först..

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 25 februari 2009 klockan 13:12

Bilder del 2.

Forsätter nu då..

MIN MIN MIN!!

 

Vår "vackra" snögubbe som nu rasat ute på tomten och Emilio blev LITE förvirrad & förtvivlad, hehe.. Näsan är en morot och ögonen, knapparna & munnen är choklad (vit & mörk).. Haha.. Gissa om fåglarna åt det snabbt.. Tänkte inte ens att fåglar gillar det..

 

Emilio kalasfin hemma hos Janne & Angelica (Min farbror & hans fru) när Janne fyllde år i söndags..

 

 

Micaela kalasfin men dock lite hängig eftersom det var en tand som försökte "tränga" sig ut ur tandköttet..

 


Micaela rotar i TV-skåpet och har hittat Teletubbies.. Bakom kan ni skymta den nu rivna (NYA) tapeten..

 

MIN MIN MIN! Eller ska jag säga MINA!

 

 

Jag vet att hon är smutsig men hon hade precis ätit köttfärsås & spaghetti, haha! Gulligt med tänderna va?

 

 

Haha sötnöt!

 

 

Skruttan har precis gråtit, då ser man ut såhär, hihi. SÖÖT!

 

Mina bebisar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 25 februari 2009 klockan 11:09

Bilder..

Vår ena katt "den snälle" och den dräktiga.. Hehe.. Visst är hon fin?

 

 

 

 

 

 

 

Bilder från när jag och Emilio lekte i snön, sååå härligt med snöööö!..

 

Kommer mer bilder sen. datan strejkar

 

 

Skrivet av Maddeliix 25 februari 2009 klockan 10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0