Bilder feb 2009

2010-02-17 - 20:38:46

Dåligt självförtroende..

Fan va jag hatar mig själv att jag inte kan tycka om mig själv.. Fattar ni? Jag vill bara känna "shiiit va jag är snygg" eller varför inte "fan va jag bara är så sjukt bäst".. Men känner jag någonsin så? Nix!.. Tittar jag mig i spegeln känner jag "äh fy fan, dags att göra nåt att detta" eller om jag har gjort nån mat eller bakat nåt eller varför inte gjort nåt kollage så tänker jag "fan , varför gör jag aldrig nåt bra"..

Jäjä nog med gnäll.. Måste bara lägga upp en bild på förra bilen för jag ääälskade den..

 

Snygg va?!.. Våran gamla audi!

 

Skrivet av Maddeliix 16 februari 2009 klockan 20:17

Veckorna som varit (bilder)..

Nu kommer äntligen lite bilder upp, I know you want it, haha!..

 

Emilio på 25 månaders dagen!

En kille som gillar att apa sig framför kameran när han väl vill vara med, hihi! Så söt!

 

Vadå skitig runt munnen när man ätit köttfärsås & pasta?!

 

Hihi sötnöt! Strike a Pose!

 

Så kul var det!

 

Sötnosen idag när han skulle till farmor & farfar med papi och hälsa på!

 

 

 

 

 

 

Emilios rum nystädat häromdagen, vad tycks? Med nya TVn och allt!..

Nu är det dock LITE stökigare i verkligheten men faktiskt rätt hyfsat ändå eftersom han bär ut leksakerna hit i vardagsrummet, haha..

 

Alla  dag kladdkakan med mariannefluff, mums.. Dock inte vackraste hjärtat eftersom jag skurit ut det själv..

 

 

Sötflickan!

 

Micaela på 9 månaders dagen!

 

 

Lillstumpan gör gullig pussmin!

 

Micaela sover middag, eller snarare däckade när vi var på väg hem från BVC som tar ca 4 min med bil , haha..

 

Gosar med nallen! Jag la den inte ens där, det är lillstumpan som själv letat fram den i sängen!

 

 

Mickis pissed!

 

 

Emilio blir trött när Micaela gråter för pappa inte kan sitta still och mata utan springer omkring istället så Emilio tar saken i egna händer och matar henne..

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 15 februari 2009 klockan 18:44

Hjälp mig! Vad är detta för prickar? (bild)

Såhär ser Emilios ben ut, plus rumpa och hela händerna. Johans armar & mina händer och liten del av armarna ser även ut såhär och på Micaelas ben på vissa ställen..

Vad är det alltså? Det kan ju inte vara vattkoppor för det har Johan & jag redan haft! Det går dock vattkoppor på dagis.. Det kliar enormt mkt..

 

 

Skrivet av Maddeliix 15 februari 2009 klockan 17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0