bilder dec 2008

2010-02-17 - 17:43:53

Bilder..

Just tusan har inte skrivit att jag har ny kamera. En systemkamera som jag såå länge velat ha.. Så nu lägger jag upp lite bilder tagna med den.. Johan hade ju sönder min gamla kamera i lördags, absolut inte med flit men jag behövde en ny kamera nu innan jul så det blev en system.. Yeeeey!

Min busunge.. Busar med pappa..

 

Kollar ut på "error"..

 

Min myspys posar för mamma i Zitzacken..

 

Hela familjen busar förutom jag och katterna.. Haha..

 

Såhär ser granen ut nu efter ca 8 vändor ner i golvet. Ja ni hajjar att den inte är lika fin längre. haha..

 

Micaela på "Booobbo"..

 

Så söt dotter jag har!

 

Jag och Emilio. Dock gör inte MB bilden rättvis..

 

 

 

Jag och Micaela, jag ser mest dum ut men HON är föör söt. Som vanligt!

 

 

Bus..

 

Så gulliga!

 

bus igen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 22 december 2008 klockan 15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0