Bilder bland annat

2010-02-12 - 09:03:58

Ännu mer..

Idag ska jag fortsätta ladda upp bilder..

Men först ska jag berätta om dagen, Johan var hemma idag och jag lämnade Emilio på dagis på morgonen.. Sen åkte vi till min farbror och hans fru med min pappa och lillebror, farfar var där åxå och Lillan såklart!.. Jätte fint hus dom byggt!.. Så fikade vi där, sen åkte vi och hämatade emilio på dagis, han hade haft skiiit kul, hihi.. sötnöt!..

sen har vi vart hos johans föräldrar och jag fick Escada Magnetism, YEAH! Bästa!..

Nä nu dags för bilder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 30 juli 2008 klockan 22:04

Kvinnomisshandel..

Fan, kan inte sluta tänka på mitt förflutna.. Helt omöjligt.. Jag säger bara till er andra tjejer som läser detta, en gång kvinnomisshandlare , alltid kvinnomisshandlare och gå vid FÖRSTA slaget, snälla!.. Hur svårt det än är och hur mkt ni än tror att ni älskar honom eller han älskar dig, det gör han INTE, för då skulle han aldrig höja handen mot dig ens... Nu sitter ju iaf mitt as till ex inne men hur mkt hjälper det mig egentligen? Jag kan ha mardrömmar fortfarande efter 3 1/2 år, vaknar alldeles svettig eller helt plötsligt när jag står i duschen kan jag få den där känslan att han strax kommer och bankar på dörren och kallar mig hora och säger att jag ska komma ut för han vill prata med mig och när jag öppnar dörren höjer han direkt handen och ger mig en örfil som heter duga och skriker att jag är en hora och ska ut därifrån. kommer aldrig ifrån dessa tankar, det gör så ont!.. Eller så fort jag ser en färja minns jag hur han slog mig blå inne i vår hytt, nä ursch.. Hur ska man klara sig? hur ska jag kunna leva ett normalt liv med detta, jag blir så arg, aggresiv m.m så fort nån diskuterar med mig och dessutom blir jag ledsen bara om Emilio slår till mig (han är 1 1/2 år liksom) eller om han säger emot blir jag lika svag som jag blev i mitt förra förhållande..

ÅH va ont det gör!

Vad tycker NI att en kvinnomisshandlare ska få för straff?

Skrivet av Maddeliix 29 juli 2008 klockan 22:04

nuså..

nu kommer lite bilder.. yeah..

Emilio busar

 

 

 

Emilio smakar glass av pappa

 

busar igen

 

 

Emilio pissed of.. hihi.. söt..

 

kladdig av massa glass

 

På vår tomt.. så fint i denna sommarvärmen

 

 

Haha min galning hoppar i sängen

 

Emilio imorse, NEJ han får inte alltid bulle till frukost men mutade honom eftersom han vägrar äta i denna värme, men inte ens bullen funkade..

 

Min kusin Fredrika med lillan

 

en del av släkten

 

Emilio ligger på mitt ben

 

Lillan i sin nya babysitter..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 29 juli 2008 klockan 11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0