Bilder augusti 2009

2010-02-17 - 23:25:37

Days ago..

Nu blir jag sådär seg igen med skriveriet i bloggen, men det är inte mitt fel denna gång. Vårt internet krånglar som fan och dessutom har routern lagt av, skit!. Så jag måste sitta vid en bänk i köket och dit har jag ingen stol som passar. men skriver ett litet inlägg idag iaf..

Har haft "Pedagogiskt ledarskap" idag och imorgon är det "människan socialt och kulturellt" igen, roligt roligt. Trivs skitbra med lärarna.. Har en del bra klasskamrater åxå, skitbra ju!..

Under denna vecka blir det otroligt mkt pluggande av historian vilket känns sådär, det är det ämnet jag verkligen har svårt för och helst inte vill läsa men man gör vad man måste.. Har en väldigt vänlig skäl som ställer upp vid problem åxå HELENA!! 

Nej, nu till några bilder sen ska jag ta min kinkiga son så Johan kan lägga Micaela.

Skriver igen imorgon, jag LOVAR!

När Emilio och jag plockade blåbär för någon månad sedan. myspys!

 

 

Mickissover i nya quinny vagnen (begagnad som jag köpte i mitten av juli) utanför far-far

Emilio badar hos "fafa" (far-far)

 

 

 

Emilio på fotbollsplanen efter dagis..

 

Mickis & Emilio badar (ursäkta stöket i bakgrunden *skäms*

 

 

 

Stranden

 

 

Tårta (gammal bild men är sjukt suuuugen)

 

 

Jag och en kattunge som numer i såld..

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 24 augusti 2009 klockan 21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0