Bilder augusti 2008 7

2010-02-12 - 09:40:07

Vill ha..

Nu ni.. Detta vill jag ha..

 

vill endast ha cardigan från bilden ovan..

 

Nää det är inte magen jag vill ha, hehe.. Det är den sjukt snygga bikinin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dom vita möblerna kommer vi säkert aldrig skaffa, känns inte så bra med två småbarn och en svart hund i huset.. hehe. men jag VILL jag VILL jag VILL!.. Meen kanske blir nån annan färg..

 

 

Vill ha denna vita hylla under tvn..

 

 

Soffbordet jag vill ha när vi lagt ek-golv..

 

 

Vitrinskåp till DVD-filmerna.. ska sitta en eller två på ena väggen i vardagsrummet..

 

 

Vitrinskåp som jag ska ha i vardagsrummet, två stycken..

 

 

 

Spegeln som jag vill ha i vardagsrummet och SKA ha i vardagsrummet..

 

 

Spegeln till hallen, eller ska iaf ha nån liknande när vi målat om..

 

 

Nya sängen till sovrummet kanske? vad tycker ni om den?

Har en mörkbrun MALM säng från IKEA just nu men har ju vit / spegelgarderob över en hel vägg i sovrummet så vill gärna ha in vitt..

 

 

Såna vaser ska jag ha med torkade växterna nedan i.. Tänkte ha typ 2 i vardagrummet och kanske en i hallen om det blir snyggt..

dom ska vara vita alltså..

 

 

 

 

sån ska jag skaffa till alla fönster i vardagsrummet tror jag..

 

 

Såna ska jag ha två stycken i vardagsrummet.. MKT jag ska HA i vardagsrummet, tur att det är så stort.. Ingenting kommer heller inhandlas förens allt är klart vilket säkerligen tar några månader..

 

 

Denna hylla ska jag ha i lilla badrummet.. tillsammans med denna toarulls och toabortshållare..

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 17 augusti 2008 klockan 00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0