Bilder augusti 2008 2

2010-02-12 - 09:20:11

För er som gillar smink..

Gå in på denna och bli medlemmar, ni kan få presentkort m.m, HELT gratis!

 

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=13047

Skrivet av Maddeliix 7 augusti 2008 klockan 22:24

Vilken mascara ska jag köpa?

Hjälp mig med vilken mascara jag ska köpa.. Vill ha en som ger både fylliga och långa ögonfransar men den ska helst inte vara FÖÖÖR dyr.. TIPS!

Idag var vi och handla efter att ha hämtat Emilio på dagis, köpte det sista inför dopet.. Lite saft, kakor, dukar, saftkanna osv osv.. Sen köpte vi med kebab hem för jag har vart hemskt sugen flera veckor på det , hehe.. Fetto no1..

Imorrn ska vi fixa lite här hemma, jag tror dock jag håller på att bli sjuk och att det är därför jag är så nedstämd för idag har jag känt mig både febrig och ont i halsen.. Men vi får se.. Ska väl dricka té innan vi sover.. Emilio och Lillsn verkar må prima men jag håller mig en bit ifrån emilio ifall att..

Sen imorrn vet jag inte vad som händer mer, får se om jag gör Alladinkakan då eller på fredag när Johan&Emilio är på badhuset.. Kanske bäst på fredag så kakan é så färsk som möjligt på lördag.. Nu är det iaf bestämt vad som bjuds, bullar, småkakor (finska pinnar, bondkakor, syltkakor och även Ballerinakakor) sen blir det tårta och Alladinkakan och så saft och kaffe .. Duger det tror ni eller ska jag bjuda på nåt mer?

Lite av inköpen..

Kommer mer bilder sen..

Skrivet av Maddeliix 6 augusti 2008 klockan 21:49

mitt nyfärgade hår..

mitt armband till dopet

 

 

 

va tycker ni?

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 6 augusti 2008 klockan 12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0