Bilder augusti 2008 13

2010-02-12 - 10:02:57

Sjukt..

Jag vet inte vad jag ska tro om vad folk säger, det är sjukt att folk inte bara kan tala sanning MEN tyvärr är det så idag. Ärliga männsikor finns det ont om!..

Idag är jag genomförkyld och troligtvis påväg mot magsjuka åxå för jag har mått otroligt illa hela dagen och var när porslinpåfyllning mest hela tiden.. Inatt sov jag och lillan i vardagsrummet igen, fick sova 5,5 timme i sträck tror jag för sen vaknade lillan av panik av allt slem i hals och näsa..

Funderar förresten på att flytta en bra bit härifrån men vet inte om min kära sambambo (aka sambo) går med på det, det lär han ju inte. men är så trött på alla och allt här!..

Nu kommer bilder..

 

 

 

 

 

 

 

skriver mer sen..

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 31 augusti 2008 klockan 15:08

Lite försmak..

Varken orkar eller har lust att ladda upp mkt bilder just nu.. Emilio somnade nu, helt slut.. Alvedonen gjorde sitt på båda ungarna så nu hoppas jag på mer sömn inatt.. Ska strax hoppa in i duschen och sen väcka lillan om jag vågar och mata henne sen soooova!.. Sjukt trött..

Nä här kommer lite försmak på morgondagens bilder..

Skrivet av Maddeliix 31 augusti 2008 klockan 00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0