Bilder augusti 2008 11

2010-02-12 - 09:58:28

vill bara berätta!

Jag älskar mina barn (ja, det vet ni ju sedan innan) men gud va jag älskar dom.. Dom sover, Johan tittar tv och jag sitter här men ska gå och duscha sen väcka lillan och mata & byta blöja sen ska jag sooooova för jag ska upp 8 med Emilio till dagis sen är det reovering som gäller. Här e lite bilder från mobilen jag tömmde nu ikväll..

Lillan

 

Emilio på sin cykel

 

Micaela finklädd

 

Lillan hur fin som helst, jag vet att ett skydd till bilstolen fattas på bilden..

 

Lillans ena sovstil

 

Här är Italianokorgen jag gav till Marcus (Marcello), fin va?

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 28 augusti 2008 klockan 00:52

Vill ha ännu mer..

Vad tusan är det med mig. har hittat ännu mer jag vill ha.. Jag bara vill ha och vill ha.. så typiskt mig..

 

Vilket par av dessa borde man köpa tycker ni? Rosa eller blåa?

 

Dessa vill ja ha till Emilio..

 

 

 

 

 

Och detta paret vill jag ha till Micaela..

 

 

och dessa vill ja ha till mig själv..

 

 

 

 

 

 

 

Nu är jag klar med mitt vill ha..

nu ska jag försöka hinna leta klart bilder som jag vill ha i min design.. har gått igenom hundratals bilder redan..

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 27 augusti 2008 klockan 21:15

Dessa skor vill ja HA.. Helst nu på en gång!.. Haha..

Love thoose men vet inte om jag kan gå i dom eftersom jag är såndär kill-tjej som aldrig kunnat gått i stövlar, haha..

 

Hade sånadär vita för typ 3 år sedan men terror bet sönder dom och nu hittar jag dom igen, KÄRLEK!

 

Vilka tycker ni bäst om?

Skrivet av Maddeliix 27 augusti 2008 klockan 20:58

Bilder..

Bilder från igår. LOVE!

Emilio på altan

 

Johan målar om.. Fin färg jag valt va?

 

Lillan sitter och väntar på att vi ska åka och hämta Storebrorsan..

 

 

Skrivet av Maddeliix 27 augusti 2008 klockan 20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0