Bilder augusti 2008 10

2010-02-12 - 09:54:52

Bilder..

Flera bilder från idag bla, here we go!..

 

Emilio ute på sin studsmatta som vi på nästa bild flyttat in... Så bra för honom..

 

Fin bild på terror, eller iaf väldigt söööt bild.. Haha..

 

Johan fular sig och tar massa knäppa kort på mig..

 

Lillan i sängen.. Lite ljusskygg?  SWEETY!

 

Igår, hon hade lyckats få upp den där gosegrejen sådär från fötterna medans jag var på trappan ute med Emilio max 5 min, hur lyckades hon? Börjar tro att det finns ett spöka här som flyttar saker och ting (ärligt alltså), det är inte första gången.. Hände så med ett glas på köksbordet häromdagen, det låg ner så jag ställde det upp och när jag kom tillbaka några min senare så låg det ner igen,, 2 gånger hände det..

 

Johan och jag med Emilio i sommras

 

Jag är dock osminkad så inga kommentarer tack!

 

Emilio vill köra BMW

 

Emilio fikar och leker på gräset vid sitt lilla bord med två bänkar, söööööt!

 

Spelar boll med Terrors aktivitetsboll, haha..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 23 augusti 2008 klockan 23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0