Bilder april

2010-02-17 - 21:25:32

Väldigt tyst..

Nu har jag låtit bli att skriva några dagar.. mitt liv ser ljusare ut.. Vi får se.. Det mesta verkar lösa sig, jag hoppas allt löser sig. kanske om jag har tur gör det det.. En sak jag oroar mig över är mitt illamående dock, var det kommer ifrån och varför? hmm..

Idag har vi firat lite påsk, var hos svärisarna och ätit. gott gott! Tog kort men endast kort på barnen kommer då jag inte lägger upp bilder på andras barn om jag inte fått tillåtelse.

Igår hade vi en riktigt bra dag, först var min pappa & bror här sen kom svärisarna hit.. Sen var det sol och härligt, plus att jag fixade en sak..

Såg även Hugo Rosas från "den rätte för rosing" idag, gud jag vet inte vad det är men jag gillar inte hans utseende alls, kan inte förstå vad tjejer fastnar för. men alla har olika smak, och tur fan är väl det.. Jadajada..

Imorrn är det besök hos lillkusinen.. Wie.. Köpte en lite sparbössa där det står "till prinsessan" & en fin bitring.. Pratade med lillkusinens morbror och han sa något praktiskt och med min fantasi tyckte jag sparbössa & bitring var bra, vad tycker ni?

I onsdags var vi med Mia & Daniella, HYPERSÖT unge alltså.. Och Mia, bättre vän får man leta efter.. fast vi inte umgåtts på jag vet inte hur länge så var det aslätt som vanligt att snacka. Känns som igår..
några stycken såna vänner har jag kvar, yey..

sen träffade jag Elin i torsdags, käkade på donken och gick en stund på stan, skithärligt som vanligt.. Lika bra vän även detta!.. Lyckligt lottad? japp!..

Var även hos kuratorn i torsdags och allt ser ljusare ut på hur jag ska lösa detta..

 

Jag SKA svara på alla kommentarer, blir så glad att ni kommenterar men jag tror inte jag orkar & hinner det idag.. Är sjukligt trött..

Här kommer iaf lite bilder från senaste tiden..

 

Emilio idag, visst är han bara för vacker?

 

 

Och Micaela idag, dock gör hon sin "nya" min.. hehe. Men en riktig PRINSESSA!

 

 

Min frulle häromdagen..

 

 

Min busfia häromdagen..

 

 

Myser med Missen..

 

 

Puss på syrran

 

 

 

 

Visst är han FÖR cool?!

 

 

Fin bild från en promenad jag gjorde i veckan..

 

 

Blommor från idag,,

 

 

Mickis äter gröt själv för första gången.. SWEETY!

 

Skrivet av Maddeliix 11 april 2009 klockan 23:08

Bilder..

För att inte göra bloggen alltför neggo så lägger jag upp några bilder istället för att skriva..

 

Micaela i sin "nya" frisyr jag klippt till..

 

 

Sötdamen i MINA gamla (första) skor.. SWEEET!

 

 

En bild från när vi eldade för nån/några veckor sedan..

 

 

Min sötpelle.. *kärlek på hööög nivå..*

 

 

Älskling tittar när pappa tvättar bilen..

 

 

älskling smakar på staketet hemma.. Hihi

 

 

Welcome sommer..

 

 

Byebye sommer

 

 

när jag ska ut på promenad med dom små trollen..

 

 

Skrivet av Maddeliix 7 april 2009 klockan 15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0