Bilder 2009 november

2010-02-17 - 16:37:10

Fler bilder..

 

 

 

 

 

 

Haha mammas busbarn..

 

Idag har jag så fruktansvärt ont i ryggen, ska strax amma Lillan sen ta mina smärtstillande. Har knappt sovit inatt eftersom jag haft så ont.. Igår kväll var Johan tvungen att hämta in en käpp i garaget för att jag inte kunde gå så jag fick ha den i ena handen som stöd och honom på andra sidan som stöd. Trodde jag skulle dö eller nåt och jag vågar inte ta mina muskelavslappnande och insommnings-tabletter eftersom det går över i bröstmjölken , läkaren sa att jag kunde ta dom men jag vågar inte.. Och jag vågar inte ta så många smärtstillande så det kommer över i mjölken och det gör det om jag tar full dos..

 

Jaja nog med gnäll, hoppas helgen och kommande dagar blir lättare för jag MÅSTE få nåt gjort här hemma, kan dock inte tvätta hemme eftersom vårt vatten är cp så har frågat Elin om jag kan komma och tvätta och det kunde jag men nu har jag ju för ont i ryggen för att göra det så vi får se hur vi gör..

Ska strax äta tidig lunch åxå och sen kladdkaka.. Sen kommer Johan hem med pringles och film..

Onyttig? Ja!! Hemskt? Jaaa!!

Jag vet inte vad det blir för mat idag men det blir iaf inte jag som gör maten men hoppas det blir något gott. Jag gjorde korvstroganoff igår och den blev riktigt god.. Dock får jag ju sitta på huck eller på stol när jag gör allt, hehe..

Nä dags för ammning.. Nu har lillan fått tag i tv-dosan och höjer och byter kanal. Så sweet! Haha..

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 12 november 2008 klockan 10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0