Bilder 2009 feb

2010-02-17 - 20:41:06

2008 (bilder)

Satt och var lite nere så bestämde mig för att bli lite nostalgisk (heter det så?) och gå igenom bilder, eller inte alla men iaf några från förra året.. Och här är reslutatet:

 

Såhär kan det gå när man ska bädda rent i sängen men innan det prata lite (hela familjen utom jag somnade)

 

Från Micaelas dop!

Emilio i somras vid "vårat ställe"

 

 

Emilio hos famo&faffa och då hade han bara vart storebror i 1 1/2 månad, sööööt!

 

Myspys med missen..

 

 

Kul i somras..

 

grabbarna grus!

 

 

jag kör bil, haha!

 

killarna.. sötnosar!

 

hihi, nyfikna Emilio.. och en aning oförberedd Johan ?

 

 

söt micaela!

 

trött prinsessa?

 

 

hot? verkligen!

 

mammas pärla!!!

 

 

ungarna sover sött! mini!

 

 

MINA!

 

 

tål inte att se mig själv på denna bild (nu gör jag det igen) men gillar bilden för hela familjen är samlad!

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 16 februari 2009 klockan 22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0