Bilder 2008 dec

2010-02-17 - 17:25:32

Såå gamla bilder..

Hittade så mkt fina kort i datorn, mer kommer upp imorrn när Emilio är på dagis igen men här kommer några..

Min bror & Johan för ca 3 år sedan eller kanske 3,5 år sedan..

 

Emilio 1 år nästan..

 

 

Emilio helt ny!

 

Emilio helt ny även här. Han är ju så vacker!

 

 

Emilio typ 3 veckor kanske.. datum är WRONG! Så söt!

 

Så söt Emilio..

 

 

Alltså det kan inte bli mkt sötare!

 

Men min Emilio är arg, ovanligt , eller inte! Haha.. typ 7 1/2 månad här..

 

Älskade mammas saccosäck..

 

Så duktig men så liten, ålder ser ni ju på korten kom jag på, han är född 2007-01-12 så rester kan ni räkna ut, hehe.. Lillan kan INTE detta än..

 

 

På BB..

 

Jag och Emilio när han bara var nån månad..

 

kladdat mat över allt.. hihi

 

Myspys 2 månader innan man blev storebror..

 

 

På sin ett års dag.. busar i sängen.. (fast om jag inte minns helt fel hade jag ställt in fel datum och då var det den 11/1)

 

Pappa busar med Emilio..

 

 

Även detta på BB (det är 50/56 i dessa kläder och dom är stooora, skit sjukt)

 

Terror "Mellrur" bara några veckor. Min bebbe!

 

 

Terror undersöker Emilio..

 

Väntar på papa i bilen..

 

Magen med Micaela..

 

Fler bilder på micaela kommer självklart imorrn.. nu vaknar ungarna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 2 december 2008 klockan 14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0