Bilder 2008 dec

2010-02-17 - 17:35:10

Har precis..

Ja då var det en ny dag, natten var en katastrof! Emilio somnade 19.20 igår och Micaela somnade nån halvtimme senare.. Så jag tänkte att YES detta blir en tidig kväll, tittade "Design Simon & Thomas" och tänkte sova sen och gissa vad som händer, JO Micaela vaknar och vägrar somna om så kl 00.30 inatt somnade hon om och Emilio vaknade 4 men låg dock kvar i sängen till 05.20 då gick vi upp, tittade "Dora" på nikelodeon sen kollade vi Teletubbies.. Sen var jag sååå trött så till slut fick jag E att somna så han sov en timme sen klädde vi på oss och åkte till dagiiis , gissa om det var fight med påklädningen.. Lillan sov ända till halv 9, då väckte jag henne iaf.. hehe..

nu har jag precis ätit frukost (två hjärtegott med korv på sen två frukost knäcke me italiensk salladskrydda och smör, är smått beroende), beställt färgade linser och myst med kulan aka Micaela!

städat har jag gjort åxå. bilder kommer sen..

Skrivet av Maddeliix 9 december 2008 klockan 11:25

Färgade Linser..

Har hittat en bra sida där man bla kan beställa färgade linser och även parfymer och annat kul, inte dyrt heller, sen har dom massa roliga erbjudanden så kika in där.. http://www.fargadelinser.se/..

 

Skrivet av Maddeliix 8 december 2008 klockan 13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0