Bilder 1 augusti 2008

2010-02-12 - 09:16:47

Klonade pitbulls

Forskare i Sydkorea hävdar att de lyckats med världens första kommersiella kloning av husdjur, uppger BBC.

Amerikanska Bernann McKinney från Kalifornien betalade 50.000 dollar för att få fem identiska kopior av hennes älskade pitbull terrier Booger.

De fem valparna presenterades på tisdagen på en presskonferens i Seuol, där ägaren var strålande glad.

- Dom är precis likadana som sin pappa. Jag är i himlen här. Jag är en lycklig person, sade McKinney.

Valparna skapades utifrån hudceller från den ursprungliga hunden. Embryon planterades in i två surrogatmammor och sedan föddes de fem klonade valparna.

 

 

Ganska häftigt men jag vet faktiskt inte om jag tycker att det är rätt mot ursprungliga hunden att göra kopior av den, Vad tycker ni?

Skrivet av Maddeliix 5 augusti 2008 klockan 19:03


Johan, fiin?

Äh egentligen bryr jag mig inte vad nån annan tycker men guuud va fin han är!..

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 4 augusti 2008 klockan 22:30

3 månader..

Idag är Lillan 3 hela månader, sjukt vad tiden går fort.. Och på lördag är det dop men vet inte ens vad jag ska bjuda på.. Eller Alladinkakan (cheescake) som jag ääälskar och tårta men vet inte ens vad för tårta, hehe.. Förslag mottages gärna!

Johans mami ska hjälpa mig att baka under veckans gång så jag slipper göra allt själv, så snällt!.. Vi blir väl i runda slängar ca 30 pers, det duger gott och väl.. Det är min släkt som gör det till såpass många för vi bjuder bara närmaste släkten och faddrarna eftersom vi försöker att göra det till ett lite mindre dop men mindre krav.. 

Vad tusan behöver man mer till dop folk? 

 

Dukar borde jag köpa iaf och saft.. Men vad mer? Hmm..

Har inte mått bra alls i några dagar därför har jag inte bloggat, mår fortfarande inge vidare men försöker blogga både för mina läsares skull och min egen skull..

Här kommer bilderna jag lovade er iaf!

Emilio myser med Florentina

 

 

Emilio leker med sin grävare på stranden

 

 

Lillan (vet dock inte hur gamal)

 

 

Lillan för nån vecka sedan.. Sweeeeety!

 

 

Regnbågen från bilen.. Så fin!

 

Nu ska jag kolla vidare i andras bloggar, Johan och Emilio är i garaget och fixar och Micaela sover här bredvid mig..

Skriver mera sen..

Skrivet av Maddeliix 4 augusti 2008 klockan 10:39

Laddar upp kortet jag talade om, here we go!.. NICE!

Här kommer bilden då.. I LIKE IT!

Jag ser dock mongo ut som VANLIGT men vem bryr sig.. Hehe..

vad tycker ni?

 

`Dags för film nu sen imorrn blir det mer bloggande eller kanske redan efter filmen.. Det kommer även upp fler bilder då på sånt jag fotat med mobilen.. Detta kort var även det från mobilen..

 

Skrivet av Maddeliix 2 augusti 2008 klockan 21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0