Barnen

2010-02-17 - 16:21:41

Ont ont ont..

Gud va ont i huvudet jag har, hade det igår eftermiddag/kväll åxå.. Tror det är vädret men det är inte direkt nån tröst men skönt att veta orsaken..

Har suttit och planerat hur tatueringen som jag ska fortsätta på ska se ut, jag tror jag har bestämt mig men är inte säker.. Undrar vad det kommer kosta.. Den kostade ju 1000:- till en början så det lär väl bli runt 1000-2000:- till, känns lite tråkigt att lägga ut så mkt pengar men jag har planerat detta så länge så jag tänker inte ändra mig..

Ungarna sover just nu, Emilio sover ovanligt tidig middag idag, vet inte varför för han vaknade inte förens 7:50 idag men somnade om runt 10:30, men han var på riktigt strejkhumör innan så han kanske mår dåligt. Jag la lillani strax efter det och hon somnade såklart..

Har hunnit städa köket rent åxå, tvättade spisen ordentligt och väggen ovanför spis och så gjorde jag rent alla spisknapparna och köksredskapen där.. Skönt!

A nu tror jag mongohunden väckte emilio åxå. SUCK!

Skrivet av Maddeliix 29 oktober 2008 klockan 11:04

Underviktiga..

Ja, vi var ju på BVC imorse, eller aa vid 11.. Känns fortf som det var imorse men vi vaknade 7 imorse igen.. Skönt men idag är jag likförbaskat trött fast jag försökte sova tidigt igår..

A men nog om mellansnack, vi var som sagt på bvc och båda ungarna väger för lite, typiskt.. Varken jag eller mina syskon eller Johan eller hans syster har vart underviktiga som barn, eller jag var det i tonåren men inte innan det... Emilio hade iaf vuxit bra på längden, likaså lillan

Emilio

 

Längd: 89 cm & vikt 12,5 kg

Micaela

Längd: 69 cm & vikt 7,0 kg

 

Så nu ska jag väl börja göda dom ordentligt och lillan ska få ett mål gröt per dag inte bara ammning, bra för henne och emilio ska få mer fett i maten, så som han fick förut..

 

Just nu ligger ungarna och sover men dom vaknar vilken sekund som helst och då ska vi väl kanske pallra oss iväg och hämta posten, har ju blivit lite bättre väder ute åxå, sen när Johan kommer hem så ska han och Emilio ut i garaget och byta till vinterdäck på min bil..

 

Fan fick sånt piercing behov nu efter jag läst Millans blogg, har ju sagt att jag ska pierca tungan så fort jag slutat amma och fått ett jobb men nu vill jag göra det nu nu nu.. Hehe..

 

Har sökt ett jobb jag vill ha förresten, säkert uselt betalt men vill ha det ändå.. Till en början vill jag bara jobba kväll och helg tror jag men sen utöka till dagar så fort Johan är hemma..

Nä gud vilket osammanhängande inlägg.. ska titta till ungarna nu..

 

Skrivet av Maddeliix 28 oktober 2008 klockan 13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0