Ayo

2010-02-17 - 23:26:31

Vilken stank!

Okej, inte en bra morgon!.. Eller jo barnen var rätt hjälpsamma men resten var en pina, magknip, Micaelas skor HELT försvunna (efter 20 min letande kom dom till rätta), hunden är dålig i magen.

Och en sak till, gissa vilken stank jag vaknade upp till imorse?

Nej, inte sånt som alla småbarnsmammor tror, inga bajsblöjor utan AVLOPP! Fy fanken.. Stinker i hela huset, eller nu vädrar jag, varenda fönster och dörr som går att öppna står på vid gavel så nu har stanken lagt sig men jag längtar inte att få komma hem i eftermiddag till ett ganska kvavt hus som antagligen kommer stinka avlopp återigen.. Rörmokarn är bokad, tack gode gud.. Slamtömmningen kommer säkert behövas göras tidigare i år om det fortsätter såhär, vi delar ju brunn med grannen så det blir ju endel..

Nä nu ska jag väl försöka få igång skrivaren på något sätt och skriva ut historia frågorna så jag kan bära med mig dom till skolan och plugga i annan miljö..

Skulle ju tagit bussen imorse men hoppar det idag eftersom hunden är kass i magen och avloppet stinker så är jag hemma så länge jag kan..

Här är min och Emilios absoluta favoritlåt och har så vart över hela sommaren i princip.. Andra i familjen tycker vi är tjatiga . hehe..

Ska se om jag får in lite bilder återigen..

Någon som vill köpa?

 

 

Busungarna vid boden på tomten

 

 

Mm gott med glass, haha..

 

 

Ja, såhär vill man bada när man är 2,5. Sötnos..

 

 

Det får räcka med bilder för idag, nu åter till skolarbete..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0