Augusti 2008

2010-02-12 - 09:24:56

Gör denna

En hel lista om mannen i ditt liv - gör den!


Vad heter han:

Johan

Vad har han för favoritfärg?:

Svart tror jag

Vad har han för ögonfärg?:

Bruna

Klädstil:

Jeans och nån t-shirt

Har han färgat håret nån gång:

Ja

Längd:

169cm

Har han klippt sig någon gång:

Ja

Har han piercat sig:

Ja

Har han några tatueringar?:

Ja

Dricker han:

Nej, händer väl MAX 3 gånger per år och då bara nån öl

Röker han:

Ibland...

Vad har han för mobil:

Nokia 5310 (som jag fast helt svart)

Har han någon/några systrar:

Ja en lillasyster.

Har han någon/några bröder:

Nej

Är han född i sverige?:

Nej.

Vad är hans favoritmat?: 

En köttgryta jag gör..

Vilken mat hatar han?:

Fisk

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon:

Köpa saker till mig och barnen, köpa nån shysst bil och nått mer kanske..

Vad brukar han göra efter jobbet:

Kolla tv eller leka med Emilio

Har han bråkat med nån någon gång:

Ehh, jaa..

Vad brukar han göra på helgerna:

Kolla film, leka med emilio, umgås med mig m.m

Vad har han för musiksmak:

Techno och MASSA annat..

Brukar han svära mycket?:

Aa

Vad för bil kör han?:

BMW 328 stylad

Hur/var träffades ni första gången?:

Vid tågstationen i Märsta..

Vad är han rädd för?:

Hmm, karuseller , haha!

Vad påminner dig om honom?:

Massa..

Vad var det första han sa till dig:

Hej och sitt namn tror jag om jag minns rätt..

Vad var det första du sa till han:

Samma som honom tror jag..

Vad brukar ni oftast skicka sms om:

Vi ringer varandra istället för att sms

Är han beroende av något?:

Nikotin

Vad kallar du han:

Johan

Vad kallar han dig:

Älskling, Madde, taxörat (internt skämt) och pricken för min prick på (läppen och i ögat..)

Tränar han:

Bara med säcken här hemma..

Hur länge har ni vart tillsammans:

3 år typ exakt.

Hårfärg:

Svart eller mörk mörk brunt

När fyller han år:

13 Juli

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?

Ros

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:

Rolig, hetsig & snäll

Gillar du han?:

Nä, han är ju bara min pojkvän.. *ironi*.. höhö.. Klart jag gör! älskar närmare sagt!

Skrivet av Maddeliix 10 augusti 2008 klockan 16:18

Dop idag..

Idag har vi haft dop för Lillan, gick super och fikat var riktigt gott!.. Strax ska vi väl åka och köpa kebab again, hehe..

Bilder från dopet osv kommer i nästa inlägg, kanske idag, kanske imorrn.. Vi får se, har ingen blogglust idag..

Jadu Sandra eftersom det inte går att svara på dig så skriver jag här. Vet inte varför mina ögonbryn är så, dom har väl blivit så med tiden för att jag noppat dom så mkt, No idea faktiskt. Men det är inget jag störs av så jag bryr mig egentligen inte varför dom ser ut så..

Nä dags att mysa lite. bye..

Skrivet av Maddeliix 9 augusti 2008 klockan 18:15

Det här gör jag nu

Den här tog jag precis ut ur ugnen, blev perfekt tror jag..

http://www.cs.umu.se/~marie/privatSida/recept/AlladinKaka.html

Bild på den kommer senare..

Idag har jag hunnit med en heldel..

- Handlat det sista inför dopet
- Bakat kaka
- Gjort ordning grunden i tårtan
- Stor städat
- Myspyst med alla i familjen
- Pratat med if ang min försäkring på bilen
- Pratat med mamma 2 gånger och med pappa en gång och med Johans mamma en gång, hehe..

Och nu ska jag underhålla Emilio innan han tjatar ihjäl mig med sitt MAMMA.. Sen ska vi till ICA och handla lite grejer (iiiigen) eftersom Johan inte tror det kommer räcka med en tårta men jag LOVAR er här i bloggen att det kommer räcka med en. så nu vet ni, haha..

Bilder kommer sen..

Skrivet av Maddeliix 8 augusti 2008 klockan 17:22

kattjävlar

Fan, katterna har börjat pissa och skita på golvet i hela tvättstugan.. vafan är deras problem? Vad kan man göra åt det? Kattlådorna är ju liksom helt tomma och helt rengjorda så va fan är problemet. Idiot katter!

Skrivet av Maddeliix 8 augusti 2008 klockan 00:54

Vilken kroppsdel är DU mest nöjd med..

Kollade på gamla bilder i datorn och började tänka på vilken kroppsdel jag är mest nöjd med och jag tror jag LÄTT säger händerna. älskar mina händer.. resten av min kropp för GÄRNA ordnas lite, hehe..

Så vilken kroppsdel är DU mest nöjd med?

Skrivet av Maddeliix 8 augusti 2008 klockan 00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0