Augusti

2010-02-17 - 23:27:41

Har äntligen kommit igång ordentligt med historian men massa push och hjälp från Helena, ännu en gång. Kan inte skriva det för många gånger, TACK!.. Du är en sann vän.

Har hunnit svara på 2 frågor i historian, har mkt mkt kvar men detta tog enbart en timme och det är långa svar så fortsätter jag såhär är jag nog helt klar till tisdag nästa vecka, möjligtvis onsdag.. Ska ju träffa Millan och jämföra våra svar på tisdag så man kanske lär sig något nytt men tror jag har fått med det mesta hittills iaf..

Nä nu har jag gjort mig klar så nu är det dags att åka till skolan i detta spöregn, har en hemsk frisyr idag, kanske ska slänga ihop nåt snyggare innan jag åker. bye

Skrivet av Maddeliix 26 augusti 2009 klockan 11:57


Middagen klar..

Fan, fick aldrig igång skrivan, blir galen på den. Nästan sprillans ny men jag är heller ingen duktig jävel på såna saker så det har väl sin förklaring.. Nu har jag gjort middagen för ikväll iaf, eller grunden, stekt allt men makaroner gör jag när jag kommer hem, godast så.. Ska äta lite nu innan jag åker sen ska jag förbi pane italiano om dom finns kvar sen skolan.. Bye bye..

Skrivet av Maddeliix 25 augusti 2009 klockan 11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0