Augusti

2010-02-17 - 23:24:32

Tillbaka till verkligheten!

Nu börjar livet på riktigt igen, hela sommaren har jag bara varit, skitit i bloggen, skitit i allt jag inte orkar.. Men nu är jag tillbaka till verkligheten, började plugga i måndags så redan nu är det extremt mkt att göra och jag måste verkligen sätta igång på allvar!

Inte så mkt har väl hänt runtomkring som jag har att berätta om. Bra eller dåligt vet jag inte men känns helt enkelt bara bra.

Ska försöka på arlset ur vagnen och lägga in massa foton imorgon eller i eftermiddag, vi får se. Ska strax lägga mig och läsa boken pedagogiskt ledarskap, eller iaf börjar av den för vi ska prata om vad det egentligen betyder idag på lektionen, spännande. Ikväll eller om jag hinner innan skolan ska jag hinna lära mig First Class åxå, wish me luck!..

Har just nu mkt lite förtroende för vännerna som påstår sig vara mina vänner, speciellt några!

Det jag tycker att en vän ska ha eller göra är:

- Ställa upp vid behov
- Stötta
- Prioritera
- Tillit
- Gemenskap

bland annat. Och med just en person känner jag att allt detta fattas, känns tråkigt på samma sätt känns det bra att jag insett detta nu. Det är inte bara jag som känner såhär det vet jag.

Nu ställer jag ett krav till er som läser min blogg: Gör er av med "vänner" som bara är energitagare utan att ge något tillbaka, det kommer kännas jobbigt först men sen känns det bättre.

Detta är precis det jag ska göra inom kort. Jag kommer må så mkt bättre!

 

Nä nu är det plugg som gäller. Har fixat alla böcker utan någon hjälp från dom som lovat hjälpa med sedan skitit i det. Tack Helena för hjälpen med två av böckerna!..

Skrivet av Maddeliix 19 augusti 2009 klockan 10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0