Ärtsoppa

2010-02-12 - 14:47:31

Fjärtsoppa..

Japp idag till middag blev det som jag säger "fjärtsoppa", riktigt gott! Lite rostade mackor till det, mums mums.. Imorrn blir det min kända köttgryta, längtar redan, haha!.. Lillan somnade precis i min famn, tror hon har örninflammation så ska ringa läkaren imorrn eller om jag väntar till måndag beroende på hur det artar sig.. Johan är ute och går med "Mellrur" och Emilio sover.. Johan ska titta på nått på Discovery channel..

Tack för alla kommentarer, nu blev jag glad. det finns trots allt folk som följer min blogg..

Gör som Mia gjorde, jag frågar er; Vilka är ni som läser min blogg, skriv lite om vilka ni är och varför just du läser MIN blogg och är den bra/dålig?

Skrivet av Maddeliix 13 september 2008 klockan 23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0