Arg

2010-02-12 - 09:28:05

Till en bloggare, du vet vem du är..

Eftersom metrobloggen suger så skriver jag detta här och jag VET att denna person kommer läsa min blogg så det kvittar.

 

Bara så du vet kommer jag att polisanmäla dig för detta, det är olagligt att använda andras bilder utan att be om lov och du har inte bett om lov överhuvudtaget till hunden ägare vilket är JAG! Jag sparar detta och går till polisstationen direkt imorgonbitti. har redan ringt och berättat detta och har blivit ombedd att komma in på förhör.
Och dessutom, i din rubrik har du skrivit PITBULL, hm var inte det särskrivet?
Och tuff för att jag har Terror? Vad har du fått den idéen ifrån? Varför skulle man vara tuff med en såkallad "pittförlängare" som brud du kanske har missat att jag är kvinna och inte man, alltså står jag utan "dom tre juvelerna där nere". Hur kan du då säga att jag försöker vara tuff? vet du vad en polis sa till mig för 2 år sedan, "vilken tur att du har en sån hund så du slipper vara med om det du varit med om tidigare i ditt liv".. Du vet INTE vad jag har vart med om i mitt liv och varför jag då fått en sån hund. Jag var singel när jag fick denna hund, så om du tror att min sambo är den som försöker vara "tuff" kan du ju hoppa upp och snurra gubben för det stämmer inte!..
Du har tydligen missat alla mina andra inlägg om mkt annat i min blogg men just för detta stannar du och är tvungen att älta om och om igen, ge upp!..
Du är bara ännu en wannabe mc-knutte i dina sämsta år som försöker hitta nåt att visa upp dig med, alltså dina "pittförlängare" till hundar..
Nästa gång du hör av mig är inte av mig utan genom en polis. So long sucker!
Ha ett fint liv..

Skrivet av Maddeliix 12 augusti 2008 klockan 22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0