April

2010-02-17 - 21:23:35

dagens..

Dagens att göra lista :

 

- Plocka ihop allt som ska slängas.

- Damma.

- Dammsuga

- Diska

- Städa lilla badrummet

- Städa sovrummet.

- Gå igenom Micaelas kläder

- Åka förbi ett jobb med mina personuppgifter.

- Skicka en arbetsansökan till ett annat företag.

- Ta fram köttfärsen för idag blir det ÄNTLIGEN tacos.. Yey!

- Tvätta minst 3 maskiner

- Sola om jag hinner.

- Gå ut med hund & barn

- Åka och handla skurmedel till golvet sen svabba golv.

 

Ja det är väl dom viktigaste sakerna. Sen tillkommer ju annan vardagsgöra.. Jäjä.. lika bra att börja så jag blir klar nångång..

Skrivet av Maddeliix 7 april 2009 klockan 10:09

Blir inget..

Blir inget mer skriva eller bilder idag. jag är för trött.. dagen har vart lång och påfrestande. Har inte ens duschat så det ska jag göra nu sen mata micaela en sista gång sen mysa framför tvn sen SOVA!

 

Jag LOVAR att skriva mer imorrn + att bilder kommer.. För imorrn är det mer lugnt här hemma ..

Skrivet av Maddeliix 6 april 2009 klockan 19:44

Tillbaka ännu en gång..

Nu ska vi se hur länge detta håller i sig!.. Jag går bara fram och tillbaka GLAD - LEDSEN osv..Hinner inte skriva långt nu eftersom Emilio beter sig som han brukar, ILLA!.. Han har en sån jävla jobbig trotsålder.. Sjukt jobbig.. jag vet att man inte ska säga så om sina barn men han spottar, slåss, skriker, kastar sig, slår huvudet i golvet, gnäller ska bara sitta i knät osv.. Just nu är det likadant.. sanningen är inte alltid rolig.. Phu.. Han gör mig mer död än levande med sitt betende..

ja men iaf, ska skriva ett långt inlägg sedan och även slänga upp lite nya bilder.. ska väl ut och ta lite kort idag åxå om jag ens pallar ta mig ut med gaphalsen.. Äh bye..

Skrivet av Maddeliix 6 april 2009 klockan 09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0