April

2010-02-17 - 21:28:21

Minnen!

Nu kommer lite fler bilder. Ungarna vaknade så det drog ut på allt men nu så, hehe..

 

 

 

Hahaha..

 

 

 

jag VET att jag ler mer än jag borde men jag bjuder på den.. Mia är lika fin som vanligt!

 

 

Emilio med rosa solhatt, haha..

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 15 april 2009 klockan 15:44

Bilder påväg..

Imorse när jag tittade Mias bilder fick jag lust att kolla igenom en del av våra bilder på extrerna hårddisken, här är lite av reslutatet..

 

Jag & Nina på grönan innan barnen (2005)

 

 

Sötnöt!

 

 

Min älskling när han var magsjuk för ca 1 år sedan..

 

Nu vill inte mb vara med.. testar om en stund igen..

Skrivet av Maddeliix 15 april 2009 klockan 13:25
A

Idag..

Idag känner jag mig faktiskt glad, ungarna är dock sjuka men ändå på okej humör.. Skönt! Sitter och kollar Miasblogg och får massa flashbacks eller vad det heter, blir glad av alla bilder. kolla själva..

Jag har fanimej bra vänner. hehe..

det mesta i livet börjar ordna sig och mkt av det beror på speciellt Mia & Elin men även på mig själv som nu har tagit mig kraft och pratat med massa människor jag behövde prata med.. visst vissa dagar sjunker allt till -10 igen men med de tabletter jag får löser nog dom dalarna ..

Skrivet av Maddeliix 15 april 2009 klockan 10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0