Allmänt

2010-02-12 - 10:21:20

Nu..

Orkar inte kolla tv så tänkte uppdatera lite mer här. Är så dålig på det känner jag men jag vet inte ens vad jag ska skriva.. Förslag på vad man kan skriva om skulle uppskattas..

Nu står maten på plattan eller iaf potatisen eftersom den tar längst tid, har även gjort inlagd gurka som står och gottar till sig i kylen. Ska strax börja göra gräddsåsen och koka ärtor & blomkål.. Sist köttbullarna för dom går så fort.. Morötter är verkligen sjukt gott så även det blir det till middag, rårivna.. Mums!..

Fan min blogg verkar bara handla om mat/bak hela tiden. Tråkigt för sånt kanske inte ni vill läsa ju..

Det är många småbarns föräldrar som verkligen inte kan låta bli att festa. Jag ser verkligen inget fel i att festa när man är småbarnsförälder men varför ha så bråttom? Krogen försvinner väl igenstans? Jag har inte vart ute på fett länge men nu börjar jag väl känna lite sug men tänker vänta några månader till iaf.. Så viktigt är det inte, mina barn är mkt viktigare!..
Antar att detta ämne kommer börja diskuteras vilt nu i min blogg men vi får väl se..

Nä dags att fortsätta med maten. Puss

Skrivet av Maddeliix 8 september 2008 klockan 16:43

Lite kul..

 

 

Hittade denna i mammabeckas blogg så lånade den lite till ett inlägg

Dagens...

bästa: När Emilio kom in och väckte mig och pussades..

värsta: Att jag glömt ta fram kött så det blir köttbullar istället..

roligaste: Emilio busar (dock inget ovanligt)

middag: Potatis med köttbullar och brunsås eller gräddsås..

dricka: Tropical Fruit (fun light)

irritationsobjekt: Inget jag nämner här..

pucko: Mums.. Haha..

kläder: Grå Peak huvtröja & svarta champion mjukisbyxor..

 

Senaste...

sms:et jag fick: Från min bror. Men orkar inte hämta mobilen så kommer inte ihåg vad det stod..

sms:et jag skickade: Goda va? Till min mamma med bild på cupcakes..

telefonsamtal: Mamma

person jag kysste: Johan

person jag kramade: Johan

person jag pratade med: Emilio

person som gjorde mig glad: Emilio

person jag skrattade med: Johan

person jag var sur på: - Nämner inga namn ang det!

 

Skrivet av Maddeliix 8 september 2008 klockan 15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0