Allmänt okt 2009

2010-02-17 - 23:36:26

Eller aa eftermiddag men den är efter 12.. Det räknas väl som eftermiddag?

Sitter och väntar på en kattköpare som kommer och hämtar sista kattungen strax, kommer bli tomt här hemma men vi behöver verkligen utrymme så vi kan fortsätta riva, måla, fixa osv.. Dagen idag har väl mest vart en smärre katastrof men vad räknar man med när det inte är dagis på fredagar, dom har pillat på allt här hemma som dom absolut inte får röra, t.ex alla knappar på tvn, larmet, modemet osv.. Ja så har det vart sedan dom steg upp, jag är helt slut efter natten som var åxå, vaknade flertalet gånger med kramp i vaderna och magont.. Inte kul!!

Försöker få mig lite energi för att hitta på något med johan & barnen men det verkar lönlöst.. Suck!!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för mat ikväll, nåt med kött vill jag iaf ha, kanske potatisgratäng till.. Eller lat-gratäng = färdig på påse som man slänger in i ugnen..

Förslag på god fredagsmat som inte kräver sååå mkt energi..

Skrivet av Maddeliix 23 oktober 2009 klockan 12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0