Allmänt

2010-02-17 - 17:23:30

Abstinens..

Får panik, vill shoppa. Svänga omkring i affärer och bara shoppa loss, snacka om abstinens.. Jag vill vill vill.. Dessutom vill jag klippa mig och färga håret.. Så vill jag pierca mig och tatuera klart "familje tatueringen".. Mkt jag vill alltså!..

Ungarna sover och jag har precis smällt i mig en halv marabouchoklad (daim) och ett glas cider.. Nyttigt nej men jag får inte i mig nåt typ så testar allt och det där fick jag ner, likaså en McDonalds paj igår men mat funkar inte. Vet inte varför.. Bara sött sött sött!.. Vill ju ha varmt mat, typ friterade räkor och så men det går inte ner, det tar bara stopp..

Kollade VBÅ nyss, alltså det är så dåligt men jag tittar ändå! Haha..

Nä nu ska jag leta fram några gamla kort i datan (om jag inte tagit bort alla efter jag lagt över dom på externa hårddisken) så lägger jag upp dom här sen.. Bye bye..

 

Skrivet av Maddeliix 2 december 2008 klockan 13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0