Allmänt

2010-02-12 - 15:19:03

Smakprov..

skulle lagt upp ett smakprov på bilderna jag skulle laddat upp idag som istället kommer imorrn men nä MB vill inte funka. Ovanligt? Nää..

Skrivet av Maddeliix 29 september 2008 klockan 23:13

Lista..

Lovar du att vara ärlig? I´ll tryDu heter: Madelene
Smeknamn: Madde lr MaddisLåt just nu: Leona Lewis - Better in TimeBeroende av: om min familj inte räknas så är det nog gurka.Vem behöver du mest just nu? MåångaVad tror folk om dig? Att jag är dryg och kaxig..
Stämmer det? Nää..Vad får du oftast komplimager för? Mina barn eller min rumpa, haha!Hur imponerar man på dig? Det går inte ;)..Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Jag tittar upp det imorn :) vet inte om jag får tag på ett måttband på morgonen men ska försöka. Kram"
Vart bor du? På landet.
Trivs du där? Mjo..Äger du några converse? NixFestar du mycket? NixSprit, cider, vin eller öl? Cider, lätt!Brukar du bli för full? Nix
Vad har du för mobil operatör? Comviq
Är du allergisk mot något? PannkakaHar du haft sex idag? Jupp
Nästa mål i ditt liv: Få ett fast jobb med bra cash.Hur svarar du i mobilen? AA hallå!Vem ringde du senast? Johan
Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att han var påväg hem från jobbet..
Antal timmar sömn inatt: Hmm, inte den blekaste, kanske 8 allt som allt..Sov du ensam? Nix!
Tycker du om din pappa? Självklart! Daddy Cool!Brukar du komma i tid? Mjo..När mår du bra? När jag är med famliljen..När blev du fotad senast? Nån/några dagar sedan..Hur känner du dig nu? Dåsig..Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Mina är shyssta ;)..Är du smart? Kan hända..Är du aktiv i skolan? Jag VAR aktiv i skolan..
Vad saknar du? Pengar?
Hade du en bra kväll igår? Mjo..Favorit dryck på morgonen: Juice eller oboý!
Rakar du benen? Jo..
När går du och lägger dig? Runt 22-00Är du blyg? Nää
Mail eller brev? Mail..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa!Hur mycket krävs för att du ska bli full? Lär ju typ behövas en cider sen är jag dyngrak eftersom jag knappt druckit en droppe på typ mer än 2,5 år. Hehe..Har du spytt offentligt? Jo..Det pinsamaste du gjort på fyllan? Somnat på golvet på pendeltåget från STHLM..Är du nöjd med ditt liv? Nä..Om inte, vad vill du ändra på? Vill ha ett fast jobb, en till unge och pengar..Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Nää..Är du bortskämd? Jo..
Vad gör du imorgon? Softar hemma med lillan tror jag..

Skrivet av Maddeliix 29 september 2008 klockan 22:07

Tänkte bara skriva detta..

Att idag kommer det upp bilder i bloggen, MKT nya bilder. Har äntligen fört över dom gamla korten till den externa hårddisken så nu har jag fått plats med alla nya foton..

Jag har bestämt mig att göra som Mervi skrev, att fortsätta blogga när lusten faller in, inte blogga för att jag MÅSTE uppdatera varjedag!.. Känns roligare!..

Självklart blir det mer tis, ons & tors varje vecka eftersom E är på dagis då och liiite mer tid finns..

E springer omkring här och säger "Hallå, vad gör du?". haha. Vadå söööt!?!.. Lillan sitter i sin matstol och tittar tv och bara ser sådär sweet ut!.. Vilka underbara barn jag har!..

Nä dags att byta blöja på ungarna igen sen tralla iväg och hämta posten tror jag!..

Skrivet av Maddeliix 29 september 2008 klockan 13:57

Har ingen lust längre...

Jag har helt tappat lusten att blogga, känner liksom som att jag bara skriver samma saker jämt. så trist eller är det för att jag är så deppig. Äh vet inte..

Idag va vi på ikea och shoppa iaf det var allt för mig idag..

Dags att krypa ner bredvid sovande familjen sedan 2 timmar tillbaka. Bye bye

konstigt det känns att detta kanske är sista inlägget..

Skrivet av Maddeliix 28 september 2008 klockan 23:26

Personlighetstest

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

 

Gör testet du åxå på: http://se.41q.com/

Skrivet av Maddeliix 27 september 2008 klockan 22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0