Allmänt

2010-02-12 - 15:15:28

Är detta verkligen rätt?

http://metro.se/se/article/2008/09/24/23/4102-57/index.xml

 

 

Jag tycker inte det!

Var är pengarna för han som blivit mobbad då? Hela hans liv är förstört kanske, han kommer aldrig glömma dom elaka orden! Rätt åt dom som trycker ner andra tycker jag (syftar på mobbarna)

 

Dags för en dusch. Bye bye!

Skrivet av Maddeliix 25 september 2008 klockan 12:12

Ang skolmasakerna..

Alltså ärligt talatså förstår jag endel som blir mobbade som till sist tar till vapen etc.. Vafan ingen kan väl undgå när en person blir mobbad, eller? Nu vet jag dock inte om veckans skjutning berodde på mobbing men vad jag hört gör den det.. Ja, jag skyller då inte på killen som gjorde det! Det står jag fast vid vad ni än tycker om min åsikt!.. (om det nu handlade om mobbng vill säga) Tidigare har även andra gjort samma sak som HAR blivit mobbade. Jag anser att detta enbart är SKOLANS , LÄRARE , ELEVER & REKTORS fel. Det hade kunnat förhindrats om någon brytt sig om att folk blir mobbade. Varför går en mobbare till attack och sen tar livet av sig själv kanske ni tänker? Men jag ser det såhär, jag som själv blivit mobbad, OM jag hade fått för mig att ta livet av mig så hade jag fan lika gärna kunnat tagit med mig mobbarna och dom som inte stoppade mobbingen i döden. Vafan ska dom få fortsätta leva för om dom inte kan låta en människa få leva sitt liv med sitt utseende osv?

Jag skulle aldrig få för mig att ha ihjäl folk MEN jag har slagits, det kan jag inte neka till. jag har slagits mkt för jag blivit mobbad!.  Varför skulle inte det vara rätt att slås i sådana lägen? Det är ju MINST lika allvarligt att mobba nån som att slå nån, fast det är fan mer rätt att slå nån som mobbar än att mobba någon som inte vill någon nått illa!..

Idag är en arg dag, jag är arg på världen. Fan!.. Sen pratade jag och min bror om invandrarpolitiken i sverige, den är sjuk!..

Bilder från mig kommer sen , hehe..

Skrivet av Maddeliix 25 september 2008 klockan 12:10

Våldtogs av körskolelärare..

.. läste det i sidan av metrobloggen, fan va sjuka folk är.. hur i helvete kan man våldta nån överhuvudtaget?!! Blir så arg.. Men jag tror ärligt talat detta händer ofta bland körskolor... ARG!

Nu sitter jag är igen, eller har inte gått ifrån datan igen för jag går igenom gamla foton.. hehe.. Så strax ska jag lägga upp nåra här..

Behöver er hjälp ännu en gång, vad ska jag göra med kycklingfilérna jag tagit fram ur frysen, förslag?

Skrivet av Maddeliix 25 september 2008 klockan 11:44

Göra karriär av mammaledigheten.

Det låter ju inte helt fel att göra karriären på det sättet, hade jag kunnat mer inom nåt ämne så hade jag för länge sedan startat en egen butik.. älskar allt som har med inredning att göra och skulle då vilja hålla på med inredning för barn.. Har ju kunskaper inom företagsekonomi så där är det väl inga större problem, inköp borde jag väl kunna rätt bra åxå men det är det där med tid och kunskap av allt annat.. Nä nu ska jag hålla mig till realistiska tankar!..

Ska beställa ett par vinterskor idag, skulle beställt dom förra månaden men pengarna fanns knappt då så satsar på denna månad.. Blir ett par fejk uggs såklart!.. Jag undrar om man kan ha min kappa även i vinter eller om man ska satsa på en vinterjacka, vad tror ni?

Fan, igår kväll när hela familjen satt och kolla på IDOL -08 så satt Emilio i mitt knä med flaskan i munnen och jag satt/låg ner och helt plöstligt får han ett ryck och bara slänger iväg flaskan (DrBrown flaskan med hård vit kant på) så jag får den hårda delen rakt på näsbenet, jävlar va jag tjöt, som ett litet barn, stackars Emilio men vafan ska man göra. Gjorde så sjukt ont och blev svullet, gör fortfarande ont, har t.om ont i huvudet och kinderna för det liksom drar från näsbenet och det gör ont fortf!.. SJUKT!..

Idag ska jag blogga mkt mer än va jag gjort senaste dagarna!. jag lovar!.. Ska försöka få upp lite bilder åxå..

Skrivet av Maddeliix 25 september 2008 klockan 10:03

Dagen..

.. imorse gick vi upp vid 8:15 sen åt emilio lite frukost, vi klädde på oss, Sen åkte vi och lämnade Emilio på dagis sen åkte jag och Lillan hem, efter det har jag städat, haft sönder hårfönen, satt igång en diskmaskin, ätit frukost/lunch (rostade mackor med kaviar) och surfat lite på nätet efter kläder jag vill ha!.. Hihi!

Nu kollar jag våra bästa år, har precis matat lillan igen. hon har gått omkring i gåstolen hela tiden medans Emilio har badat, det enda hon har hunnit göra åxå är äta, skita och bada, haha! Söta unge!..

Fan va god Marabou Amigo är, finns den till att köpa fortfarande? Det var sista på affärn jag köpte den igår.. Och har inte hittat dne nån annanstans..

Just tusan, igår när jag städade klart lilla badrummet så saa lillan i matstolen och hon satt och bubbla på en massa och jag tänkte inte mer på det, Johan & Emilio satt i badet men efter en stund märker jag att lillan har blivit väääldigt tyst så jag vänder mig och och där sitter hon och sover med huvudet på sitt lilla bord .. Gissa om det var gulligt!.. Har bild på det med nada batteri i kameran. måste börja ta mer kort alltså. har vart jätte dålig på det sista veckan men det ska bli bättring..

Har betalat in massa räkningar idag åxå, så jävla trist.. Nu är det bara autogirona kvar.. och det är ju tyvärr en hel del!.. Nä måste fylla i nåra pappren nu sen åka och hämta min prins!..

Johan är och jobbar, så tråkigt!

 

Puss&kram

Skrivet av Maddeliix 24 september 2008 klockan 13:28

Kolla in!

Make my babies!

Kolla min och johans, haha..

Skrivet av Maddeliix 23 september 2008 klockan 14:47

Måste bara fråga er alla en viktig fråga...

.. Haha eller så viktig är den inte men iaf..

När ni äter köttbullar, delar ni då köttbullarna eller äter ni dom hela? Och OM ni delar dom hur många gånger delar ni dom då?..

Jag vet jag är sjuk men sån är jag! Det är dagens största fråga !

Skrivet av Maddeliix 23 september 2008 klockan 14:28

Woho!

Grattis Medina till sonen!

Idag har vi hållt igång ordentligt, jag var uppe vid halv 6 med Johan, sa hej då och hängde upp lite tvätt sen gick jag och la mig igen.. Somnade om vid 6:40 tror jag sen ringde väckarklockan 8 och då var jag helt slut så det är nog lika bra att jag stannar uppe när Johan går för då är jag relativt pigg..

Sen vid 9 väckte jag Emilio för då var det verkligen dags för honom att vakna tyckte jag, sen gick vi upp, tog med oss Emilios frukost ut (två leverpastejsmackor och en flaska oboý) så gick vi ut och lekte, lillan och jag var redan startklara när jag väckte Emilio så det var skönt. Sen gick vi in redan efter 45 min- 1 timme för E verkade lite seg så lekte lite inne sen gjorde jag lunch, potatismos och köttbullar, enkelt och gott!.

Sen la jag Emilio och lillan samtidigt eftersom lillan var hungrig så somnade hon då efter att ha vart vaken 3 timmar så henne ska jag väcka strax sen ska vi nog gå ut igen. Under tiden E & Lillan sov så stor städade jag lilla toan med klorin men han inte riktigt klart alla skåp och lådor så det får jag ta imorrn när E är på dagis eller när Johan kommer hem.. Så har jag hunnit duscha åxå!. Yeah sen vaknade E så han leker här för fullt nu med att göra illa mamma.. hehe..

Ikväll blire nog korvstroganoff & pasta.. Sugen på det och så var det billig falukorv på Willys igår.. haha!.. Ekonomisk - javisst!

 

Skrivet av Maddeliix 23 september 2008 klockan 14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0