Allmänt

2010-02-12 - 15:04:10

Stal igen, fy fy!..

Är du svartsjuk
Njä. Inte speciellt!

Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha...På nåt matställe...

Är du troende?
Jo..


Vilken färg har din tandborste?
Orange/vit


Har du åkt ambulans nån gång?
Ja.


Tycker du om DrPepper?
Love!


Har du fått massage nån gång?
Ja.


Sötlakrits eller saltlakrits?
Ingen, fy!


Ser du dig själv som lång eller kort
Lång


Vad har din mobiltelefon för märke?
Nokia.

McDonald´s eller Max?
Donken!


Har du ett överkast på din säng?
Nej!.


Har du brutit nåt ben nån gång
Nej.


Minns du någon speciell person från din barndom
Aa min bästa kompis som hette Johan..


Beskriv din humor
Dålig enligt dom flesta men Johan tycker jag är rolig..

Har du ordning eller oordning i dina byrålådor
Oordning.. Ser hemskt ut!


När blir man vuxen, enligt dig
När man tar ansvar för sig själv och sånt man borde ta ansvar för!

Nämn en skiva ur din skivsamling
Westlife nån utav dom!


Vad gjorde du i går kväll? Låg och snorade med griniga ungar. hehe..

Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Jadå!

Vill du skaffa barn
Japp, ett till nångång..


Hund eller katt
Hund är bäst men har ju båda..


Har du några syskon
Ja, 3 st..


Gillar du att shoppa
Shopaholic!

Var är dina föräldrar ifrån
Finland och Södertälje..


Vem står dig närmast
Johan!

Vilket klädesplagg är ditt bästa köp
Mina stövlar (nyaste)..

Världens bästa uppfinning
Vet inte..

Hur svarar du i telefonen? "a hallå"

Har du någon dålig ovana
Japp, tänker efter jag pratat..


Är du duktig i skolan
Jag var rätt okej ja..


Kommer du ihåg första kyssen med din älskade
Japp, var i märsta på en fest.. Där träffade jag honom första gången!

Skrivet av Maddeliix 21 september 2008 klockan 20:40

Nähepp.

Hinner inte föra över bilderna för min son vaknade på HELT FEL sida nyss.

Skrivet av Maddeliix 21 september 2008 klockan 16:47

Vad jag är duktigt..

Ja som endel vet så är vi ju genomförkylda och Emilio har fått en infektion i lungorna så han äter antibiotika.. Trodde först det var en förkylning på honom men så gick vi till läkaren för han grät typ 13 timmar i sträck men nån sovpaus.. Jag har väl min sämsta dag idag hoppas jag så jag inte blir ännu sjukare tills imorrn när Johan har första arbetsdagen efter arbetslösheten.. Lillan är nog på bättringsväg men fortf väldigt hängig och kinkig..

Idag fick jag lite sovmorron för Johan och E åkte till svärföräldrarna med min jacka som knapparna låstnat på och fixade det, men jag gick upp strax efter dom åkt ca 11 så städade jag köket. Sen kom dom hem, lillan vaknade och så gjorde jag lunch.. Sen storstädade Johan stora badrummet jätte noga, under badkar osv sen fick Emilio ta ett bad, jag fortsatte städa och dammsuga.. Så nu har vi rent här hemma, jag fick duscha kallt eftersom varmvattnet var slut, haha!.. Men iaf fräscht här hemma nu, fett nice!..

Nu sover ungarna väääldigt sen middag och jag sitter här, Johan är ute med terror på halvmilspromenaden (kallar den det för den är exakt 6 km).. Sen när han kommer hem ska han göra middag.. Fan jag har inte lagt in bilder på flera dagar väl? Dags att föra över bilder från kameran hit tycker jag..

Bye bye..

Skrivet av Maddeliix 21 september 2008 klockan 16:32

The big love and sex test of 2008

 

The big love and sex test of 2008 
So everybody knows exacly who you are!

Åxå snodd från Millan, ber så hemskt mkt om ursäkt Millan men det är så roligt med dessa listor.. haha..

Är du kär just nu? 
Japp.
Har du kysst någon idag?
Japp..
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? 
Ja.                        
Har du ett förhållande? 
Japp.
Hur många har du varit tillsammans med?
4.                        
När förlorade du oskulden? 
14
När går gränsen vid otrohet? 
Kyss...
Har du varit otrogen och om ja, varför? 
Ja. Eller jag vet inte, jag blev kär..
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Nää
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? En snubbe, varför det tog slut jo för att han slog mig..
Är du romantisk? Nix
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? 
Näe
Är du svårflörtad? 
Ja det är jag nog..                                             
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? 
Jadå..
Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Mikael..
Hur länge höll det? 
Nån månad..                                                                              

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Ja..                                                                                      
Har du lekt med någons känslor? 
Jo..
Har du haft sex med över 20 personer? 
Nej.
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
3 år och det fortsätter för varje dag..
... och ditt kortaste? 
typ 5 veckor..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
I ett förhållande.
Är du en bra pojk/flickvän? 
Jo.. 
Hur många har du haft sex med i år? 
1..
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? 
Minns inte..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Japp.
När fick du din första kyss? 
Tror jag var typ 10-11 år..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 
16 va mamma har jag för mig.. Pappa är 3 år äldre så 19 år.. 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? 
Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? 
nej men har johans namn typ vid svanken
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? 
Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Tatueringar, mörk och snäll!

 

Skrivet av Maddeliix 20 september 2008 klockan 23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0