Allmänt

2010-02-12 - 14:45:28

X-effect!

I Lööööv X-effect.. Det är bara så jäkla bra, visserligen har jag redan sett avsnittet som går idag men det är bra ändå, hehe..

Idag har Emilio vart på dagis så jag låg i sängen ett bra tag och bara va, inget sovande för jag sover så oroligt på nätterna så vågade inte sova på dagen idag.. Sen åkte vi och hämtade E sen tog vi oss till stan och handlade lite mat & bakgrejer så när vi kom hem gjorde jag kärleksmums sen blev det köttfärsås och spaghetti till middag, riktigt gott!.

Har inget batteri i kameran så har inte fört över nåra bilder än men dom jag förde över igår kommer upp senare ikväll när E somnat. Nä nu tror jag prinsessan vill ha mat och E lite sällskap.. Johan & han badade nyss, myspys..

Puss

Skrivet av Maddeliix 11 september 2008 klockan 19:20

Sista inlägget..

Detta blir sista inlägget för idag för jag ska gå igenom massa foton, b.la på min farmor och från hennes begravning sen ska johan och jag mysa lite sen blire till att väcka lillan och mata & byta på henne sen sova!..

Juste igår gjorde jag en av favorit rätterna här hemma, poatisskivor i ugn med vitlöksbitar och massa grillkrydda och så beasås & kottletter, så sjukt gott..

Idag blev det som sagt våfflor (även chokladvåfflor) alltså jag river choklad och strör på mellan varje våffla sen åt jag fiskgratäng..

Förslag på mat imorrn tack..

Har gjort typ allt ni föreslagit tidigare så vill ha mer förslag men ingen fisk eller potatis för det har det blivit denna vecka.. Gärna nått med kött..

Ja just fan, lillan fick poatis idag, ingen hit men det gick ner, wow!. Bild på det kommer imorrn likaså andra kort jag tagit under dagen idag åxå.. kul va? hehe...

 

Kram!

Skrivet av Maddeliix 10 september 2008 klockan 22:40

Vad gör jag?

Jo, jag gör våfflor, UÄCK! Men till mig blire fiskgratäng, så sjukt gott..

Nä dags att fortsätta med maten..

Kort inlägg? Svar: JA!

Skriver mer efter middagen..

Skrivet av Maddeliix 10 september 2008 klockan 19:50

Bulleribock

Idag har jag ingen blogg lust alls men försöker på mig ett inlägg..

Sitter som vanligt och lyssnar på Kalle Baah (Bulleribock) det är typ Emilios favorit låt. hehe..

Blev inget dagis för Emilio idag, vi trodde han blivit sjuk IGEN eftersom han var så gnällig runt 5 imorse och sen när han skulle upp 8 åxå men när han väl vaknat till ordentligt och fått i sig lite gott så var han på strålande humör och har vart det hela dagen så det var falsklarm men det var mysigt att ha honom hemma , hihi..

Vi åkte iaf iväg vid 9 och fixade lite saker och var hemma igen vid halv 11.. Sen var Emilio och Johan ute i nån/några timmar och jag städade och gjorde luch sen somnade vi allihopa 1 1/2 timme sen vaknade alla utom Emilio han fortsatte sova en timme ca..

Sen har vi bara ätit lite kladdkaka och jag kollat runt lite på nätet medans Johan var ute i garaget och meckade lite med BMWN.. Ska väl gå och hämta posten snart tänkte jag.. Brr vilket väder..

Skriver väl mer sen..

Skrivet av Maddeliix 10 september 2008 klockan 16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0